Wohoo! Skola igen imorrn =(

Usch vad jag inte vill tillbaka. Känns som jag har haft en veckas lov. När man har vart hemma å sjuk så vill man tillbaka för man är så uttråkad men efter lov så vill man inte det, så nu vill jag bara va hemma. Men jag måste tillbaka. Hade redan innan förra veckan 67% frånvaro från svenskan, fattar inget och ligger efter i kemin, vi ska börja med repition på matten imorrn som jag inte heller förstår och jag måste prata med syon som jag skulle gjort innan förra helgen men så blev det ju inte tack vare operationen.

Men men, helgen. Viktors present är inte klar än men på god väg.
I Fredags va ju Viktor här på kvällen, blev att han sov över. Sen tvinga jag han titta på konståkning, va väl inte allt för populärt, hehe. Så vi tog en promenad å så givk han hem. På kvällen skulle vi ut å fira att han fyllt år. Blev väl inte riktigt som vi tänkt oss. Va trevligt hos Max men när vi väl drog in till stan så va kön för lång så vi pallade inte, så det blev hemresa för mej och Viktor och han sov över ännu en gång. Och så idag. Vi drog in till stan för å köpa byxor till Viktor. Det gick ju inge bra alls. Iaf inte i stan, men vi hitta jeans i Kista så det va trevligt =)
Shit va tråkigt jag skriver idag...men men det får bli så och så en dagens...


Dagens...

... klädsel: Rutiga byxor, Randigt linne och tjocktröja
... smink: Vanliga
... frisyr: Lockigt
... låt: Sugababes - Easy
... vill ha: Presenten till Viktor klar så han kan få den
... saknad: Systeryster
... roligaste: "Den är sån"
... tråkigaste: Tröjan jag velat ha som jag äntligen prova va förstor
... kramar: Av Viktor och Pelle
... pussar: Många
... TV-program: Skidåkning till lunchen....va väl inte överdrivet skojj
... köp: Strumpbyxor
... godis: Brownie med glass
... lunch: Pannkaka
... kvällsmat: Soppa och varm macka
... träning: Shoppingrunda på stan
... läsning: Både svenska och engelska boken
... nyttigaste: Börjat äta mkt
... "åh nej!": JC i stan
... citat: "Den är sån"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback