Varför?

Nu har mamma mer eller mindre kommit fram till att jag inte borde träffa Viktor förns vecka 7 när jag gjort mina kursprov. Det är ju år och dar dit!
Jag måste ju plugga, för jag pluggar ju för lite. Blir galen på henne. Jag kan väl ta hand om mitt pluggande själv, jag vet väl bäst själv hur mkt ajg behöver plugga. Men nej, hon ska va på mej hela tiden och bara för jag inte gör exakt som hon tycker så tror hon att det är för ajg träffar Viktor för mkt och därför bör jag itne träffa honom förns efter kursproven.
Snackade med dom igår om att sova hos Viktor på Torsdag. Va inte alls någon populär ide hos mamma, "Ni kan väl träffas på bussen dagen efter", "Du ska ju ta hand om Pelle" eeehm, ja men det va ju vid middagstid. Som tur är va pappa på min sida och sa att det va okej och för en gångs skull kunde inte mamma få honom att ändra sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback