Väntar...

Väntar på att Viktor ska komma hit och orkar inte hitta på nått å skriva. Men hittade den här som jag svarade på för lite mindre än ett år sen och insåg vilken stor skillnad det är mot nu...

Namn: Josefin
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Nyopererad och hungrig
Favoritgodis: choklad eller lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: Torsk och blomkol
Kläder just nu: Har ju gått å blivit girly sen sist jag skrev på den här men just nu är det myskläder
Musik just nu: Lyssnar mest på Sugababes
Vad sa du senast: Hejdå till pappa tror jag
Favorit-hangout: Hos Min Nörd 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: eehm..trivs bra här
Sommarplaner: Långt kvar, vi får se...
du bra på matte: Jag va tills jag börja med C
Fisk eller badkruka: Mest badkruka men lite både och
Saft eller alkohol: Beror på när
Längd och vikt: 166cm, 42just nu men har vart mkt sjuk så jag får gå upp när det här är över... 
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: helikopter, någon som kan flyga helikoptern och nått trevligt sällskap.
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: natt, men jag har inga problem med att gå upp tidigt om jag måste.
Sparare eller slösare: Både och men mest slösare tror jag 
Vem/vilka är viktigast för dig: Syrran, Viktor, Karin
Bästa film: Finding Neverland och Lejonkungen
Tror på liv på andra planeter: Jaa varför inte?
Kommer du ihåg din första kärlek: Jupps
Älskar du henne/honom fortfarande: Nope
Har du några homosexuella vänner: Absolut
Tror du på mirakel: kanske ibland
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: JA!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jodå det tror jag
Ser du på kärleken som ett misstag: Neeej :/
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 kanske 
Bio eller promenad: Beror på
Är du kittlig: Jaaaa
Snarkar du?: när jag är förkyld
Stjärntecken? oxe
Rädd för insekter? njaa
Äckligaste insekten: hmm
Största svaghet: min blyghet
Det här är jag bra på: rita? nä, jag vet inte. skratta åt dåliga skämt!
Bästa bok? P.s. I Love You
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga!
Vad vill du jobba som? byggnadsarbetare
Chips, morötter eller godis? chips!
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? bara på här
Har du nån flickvän/pojkvän? Jupps
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? vill ha en tatuering, men jag har en känsla av att det aldrig kommer bli av.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): organiserat kaos
Gungar du på stolen? nää
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, det vill jag prova på
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster om jag använder kinven också, annars höger
Vad hänger på väggarna i ditt rum? tv mm
Hur är din drömtjej/kille? så länge den är rolig, snäll och vi har känslor för varann så spelar resten ingen roll egentligen...
Hur många syskon har du? 2 st
Vad är du mest rädd för? bollar och det mesta annat som kastas mot mej
Är du rädd för blod? JA!
Saltar du på maten? ibland
Gillar du att sjunga? ja, om man nu kan kalla det för sång
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? teknik för jag pallade inte med sam, teknik verkade roligare och jag är sååååå glad att ajg bytte
Anser du att du är stark? Nej
Brukar du sola? njaa, ibland, gör ingen skillnad ändå
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten uppochner
Har du komplex och för vad? Ja, min kropp...föööör smal
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej usch
Kaffe, te eller inget? inget
Har du en besatthet? Säga "ja, mamma", "käre barn", "shå shpännande", "då vet jag...så slipper jag va orolig" och "va jobbig du är!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback