Uttråkad

Hittade den här i Ewes blogg och jag orkar inte gå å lägga mej så varför inte....

-Vilken svordom använder du mest?
Helvete (med speciell dialekt)

-Äger du en iPod?
Nej..

-Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
När det är skola 6.21 eller 7.21 eller 8.21, har jag den när jag inte ska upp nån speciell tid så brukar det va 10.21

-Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Använder inte äns när det är varmt

-Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden tror jag....fast oftast har jag inte så mkt emot å va med heller

-Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Resa till USA?

-Har någon någonsin kallat dig lat?
Hahaha nejnej absolut inte...

-Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej.

-Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Vet inte om det va en hemlighet, men kanske

-Vad åt du till middag?
Korv och potatismos

-Använder du huvtröjor?
Oftast

-Kan du vissla?
Ibland

-Finaste Svenska dialekten?
Haha, jag vet inte

-Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Bergodalbanan kanske?

-Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Njaa, det tror jag inte, hoppas inte iaf

-Vilken film kan du alla replikerna till?
Stinsen brinner...filmen alltså (okej kanske inte...men typ...kanske)

-När flög du senast?
Höstlovet, till och från Skellefteå

-Pratar du några andra språk?
Kan väl engelska

-Försöker du alltid lära dig nya saker?
Om jag orkar

-Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Vill ha tatuering, men vet inte vad så det lär inte bli

-Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Trevligast så men han måste ju absolut inte

-Vad har du med dig in på bion?
Sällskap och biobiljett

-Gillar du att flyga flygplan?
Det är mysigt

-Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Va rolig är absolut viktigast tycker jag

-Gillar du din boendesituation?
Stället ja, personerna nej...

-Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Har jag inte riktigt tänkt på...

-Äter du frukost dagligen?
Inte jämt på lov och helger men annars så

-Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Skulle jag väl inte vilja påstå

-Brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Nope

-Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Neej

-Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej, jag är ju dyslektiker

-Tror du på liv på andra planeter?
ja, varför inte?

-Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Ingen aning

-Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Oftast kommer jag bäst överrens med killar, beror på vem och vilken situation

-Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Dom kände ingen annan som hette det

-Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Varför finns jag?

-Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Njaa

-Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning

-Tycker du om att krama folk?
Bland det bästa som finns

-Vad skulle du helst inte göra i ett förhållande, kyssas eller kramas?
Öööhm, vilken jävla fråga

-Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Om jag va singel skulle jag väl säga ja och se hur det går....

-Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Carolina Klüft....hmmm

-Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
JAA!

-Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, jag äääälskar kött!!!

-Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Tror aldrig dom hade nå killnamn till mej...


♣ Vad fick du i julklapp?
Har jag skrivit i ett tidigare inlägg....

Bästa/sämsta julklappen du fick?
Bästa va pengar och sämsta va en trisslott jag inte vnn nått på...

Bästa/sämsta julklappen du gav bort?
Bästa va bok och näsdukar till mamma, sämsta va kort på mej till farmor

Hur firade du nyår?
På fest med min lilla nörd

Har du något nyårslöfte?
Väga minst 50kg och inte komma under det (samma som förra året)


Tio första:
Första bästa kompis: Johan antar jag
Första bil: Har inte haft nån bil.
Första kärlek: Johan på lekis, haha
Första husdjur: Katt, Tanja
Första semester: Första riktiga va nog till USA när jag va 4
Första jobb: Sortera papper på Karolinska
Första köpta skiva: Hmmm.. som jag köpte själv.. det var förmofligen Spice Girls
Första riktiga kärlek: Ingen kommentar
Första piercing: Har inga
Första konsert: Tomas Delin på folkparken i Ljusdal

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Jägerbullmust
Sista bilfärd: Från Ikea tror jag...
Sista filmen du såg: Stinsen brinner...filmen alltså
Sista ringda telefonsamtal: Till pappa tror jag
Sista bubbelbadet: När jag va liiiiten
Sista spelade cd:n: Sugababes (vad den nu heter)
Sista kyss: Igår
Sista gången du grät: Nyss
Sista måltiden: Korv och potatismos

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Som har blivit en av mina bästa kompisar sen ja...fast det va bara en dejt
Blivit arresterad: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej.
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one-night-stand: Nej
Busringt till nån: Lite när jag va liten

Sju saker du har på dig:
1. Randigt Linne
2. Blåa mysbyxor.
3. Randig tjocktröja
4. Randiga strumpor
5. Raggsockar
6. BH
7. Trosor

Sex saker du har gjort idag:
1. Sovit
2. Snackat skit med Fia
3. Ätit
4. Blivit bjuden på middag till imorrn
5. Blivit förolämpad för att sen få förklarat att det inte alls va så han menade, men jag vet att jag är lite för känslig så det är lugnt
6. Suttit vid datorn

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. Mobilen
2. TV
3. Dvd-spelare
4. Säng
5. Datorn

Fyra personer du kan berätta allt för:
Karin, Perry, Viktor och Christoffer

Tre val:
Svart eller vit: Svart
Sommar eller vinter: Sommar. Fast helst vår
Choklad eller chips: Chips

Två saker att göra innan du dör:
1. Flytta hemifrån
2. Köpa ny säng

En sak du ångrar:
1. Vet inte om jag vågar skriva det här så...


Kommentarer
Postat av: Ewe

Bra jobbat =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback