Trött

Orkar egetligen inte skriva nått just nu, är helt förstörd av trötthet. Men men, Christoffer ville att jag skulle skriva och egentligen har jag ju inge bättre för mej så det är väl lika bäst å skriva ändå...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva heller. Har väl hänt mer än det brukar göra men samtidigt har det väl inte hänt så mkt. Har vart massa med Viktor, sen ska vi inte gå in närmare på det.
Nyår kan man ju skriva lite om. Va med Viktor, först hos Johan ett tag, sen skulle vi dra till Tessan men blev stoppade på vägen och åkte till Rotebro hem till Linus. Bästa nyår på länge måste jag nog påpeka, även om be till bockar hos Lisa och elda bockar hos Kim slår väldigt högt. Tyvärr ville inte bussen att vi skulle komma hem sen så det belv mkt väntande för att sedan få gå rotebro och ta tåget. Vi kom väl hem vid halv åtta tror jag....

Nyårsaftons...

... klädsel: Kort kjol och svart topp
... smink: Absolut
... frisyr: Rakt
... låt: Alla stripplåtar folk dansade till, haha
... vill ha: Hade nog allt jag behövde då
... saknad: Neej
... roligaste: Allt
... tråkigaste: Va extremt trött och fick vänta för länge på bussen som aldrig kom
... kramar: En del
... pussar: Ja det också
... TV-program: Nej men nej
... köp:
... godis:
... lunch: Tänkte väl mer kvällstid
... kvällsmat: Oxfile med massa goda såser
... träning: Promenad
... läsning: Nej
... nyttigaste: Eeehm
... "åh nej!": Samma som tråkigaste
... citat: Linus och Viktor snackar om hur länge dom känt varann (tror det va sen 7an), så tittar Linus lite överlägset på mej och säger: "HA! Jag har känt din pojkvän längre än dej!"
Jag: "Ehhhm....jag har känt Viktor sen lekis...kanske t o m längre...hans dagmamma va min extradagmamma"
Linus: "(lång tystnad)...där blev jag lite ägd"


Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha du är så bra på att äga folk :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback