Sjuk

Så. Då har man vart sjuk i en vecka ganska exakt. Haft ont i halsen men det gick över med pencillinet. Sen har det vart feber, först upp och ner mellan 38-39 dom först dagarna, sen började det gå ner igår och ännu mer idag så man kanske är frisk snart om man har tur.
Har inte vart särskillt uttråkande att va hemma å sjuk den här gången heller, så det har vart skönt. Har fått Macken på dvd så jag har fullt upp på dgatid. Sen har Viktor vart här nästan varje dag och piggat upp mej, så det har vart mkt trevligt.

Som sagt mår jag mkt bättre nu så det kanske blir skolgång för mej imorrn. Hade ju vart skönt å va hemma en dag till men jag borde inte. Borde verkligen pallra mej till skolan, men vi får se. Måste iaf va frisk till på Lördag när jag och Fia ska iväg på hemligheter, hehe.


Dagens...

... klädsel: Myskläder
... smink: Nej
... frisyr: Lockigt
... låt: Helen Sjöholm - Gabriellas Sång
... vill ha: Ork
... saknad: Systeryster
... roligaste: När Min Nörd va här
... tråkigaste: Mår väl fortfarande inte helt bra
... kramar: Jaa
... pussar: Jaa det också
... TV-program: Sophis mode...det va rätt dåligt
... köp: nope
... godis: Kaka
... lunch: Äggmacka med bearnaisesås
... kvällsmat: Hamburgare med klyftpotatis
... träning: Promenad
... läsning: Nej
... nyttigaste: Promenad
... "åh nej!": Borde gå till skolan imorrn
... citat: "Men om "jobbigt" kan betyda "fortsätt" så..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback