Käre barn

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar, och vems fel är det? Jag skyller det på Viktor, hehe. Men men, hade jag hellre suttit vid datorn och skrivit här så hade jag ju gjort det så jag är bara glad att det är Viktors "fel" att jag inte gjort det.
Men men, vad har jag haft för mej då?
Jo, i Lördags va jag i stan med Fia. Mkt trevligt, länge sen jag gjorde av med så mkt pengar. Köpte 2 toppar, ett par skor, ett par jeans och födelsedagspresent till Min Nörd. Fia gjorde också av med en del, så det va mkt trevligt, hehe. Sen åkte jag hem med allt, bytte till nyinköpta kläder och bedrog mej hem till Viktor, där jag fick middag och sov över.
Söndag hände väl inte så mkt, va kvar där tills typ 22 när jag drog hem för att sova.
Måndag, va jag i skolan. För att sen bedra mej hem till Viktor en stund, sen gick jag hem och åt sen kom han över.
Och idag lär det inte hända så mkt. Skolan nu, sen ska jag väl hem och tvätta kläder för ajg har inte så mkt rent just nu. Sen blir det väl bara å ta det lugnt, plugga lite kanske vore bra iofs.

Dagens...

... klädsel: Svarta jeans och svart topp med rosa typ blommor på
... smink: Vanliga
... frisyr: Lockigt
... låt: Sugababes - Push the button
... vill ha: Pengar
... saknad: Systeryster
... roligaste: Har väl inte hänt så mkt än
... tråkigaste: Lär väl bli svenskan
... kramar: Ja det hoppas jag på att jag får
... pussar: Lär jag väl få sen...
... TV-program: Boston Public
... köp: Weinerbröd
... godis: Samma där
... lunch: Skolmat
... kvällsmat: Rester
... träning: Sprang till bussen
... läsning: Nej
... nyttigaste: Nej
... "åh nej!": Ingen Viktor än
... citat: Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback