Ingen fantasi

Pallar inte tänka när jag är sjuk, vet inte alls vad jag ska skriva. Så istället snor jag massa skit från Ewe istället, hehe.



Gillar:
1. Favoritartist, kvinnlig
Heidi Sugababes
2. Favoritartist, manlig
Robbie Williams
3. Motiv på din musmatta
Palla förklara
4. Vilken startsida har du?
Yahoo
5. Gillar du musik på hemsidor?
Njaa

Sant eller falskt?
1. Jag är alltid välorganiserad
Haha, nejdu
2. Jag gör en budget för hushållsutgifterna och lyckas för det mesta hålla den
Det går väl mina föräldrar än så länge
3. Jag har gott lokalsinne
Världens sämsta
4. Jag älskar måndagar
Beror på, men oftast inte
5. Jag ljuger aldrig, inte ens en s.k. "vit lögn"
Nä, jag bara luras och skämtas....möjligen att jag ljuger för mamma å pappa nån gång

Läsvanor:
1. Läser du mycket?
Det skulle jag väl inte vilja påstå
2. Nämn tre av dina favoritböcker
P.S. I Love You... sen tog det slut
3. Har du någon gång funderat på att skriva själv?
Håller på lite då och då
4. Är du med i någon bokcirkel/bokklubb?
Nope
5. Köper du oftast pocket eller inbundet?
Om jag köper så blir det pocket

Just nu...
1. Är det något speciellt du längtar efter just nu?
Komma tillbaka till skolan och träffa alla igen
2. Hur är vädret hos dig just nu?
Molnigt
3. Vilken hemsida kommer du att besöka härnäst?
Det vet man inte
4. Önskar du att du vore någon annanstans just nu?
Ja
5. Skulle du vilja vara nån annan? I så fall vem?
Trivs bra som mej

Favoritplatser:
1. Vilken är din favoritplats i din stad?
Hos Viktor
2. I ditt hemland?
Åre
3. I hemmet?
Mitt rum
4. I världen?
New York
5. I fantasin?
Haha, ingen kommentar

Vanor och ovanor:
1. Innan jag går hemifrån kollar jag att ....
jag har med nycklar, mobil och busskort
2. Det spelar ingen roll hur jag än försöker, jag kan ändå inte ....
komma i tid till bussen
3. Jag äter för mycket ....
Chips?
4. Jag brukar alltid ....
skratta åt mina egna skämt
5. Jag har svårt att ....
inte skratta

Dagligen:
1. Hur många timmar sover du per natt och är det tillräckligt för dig?
vet inte riktigt hur länge men oftast räcker det
2. Har du lätt att bli arg eller upprörd?
Nej det tycker jag inte
3. Dricker du mycket kaffe, kanske för mycket?
Hatar kaffe
4. Har du mobiltelefon och isåfall, använder du den mycket?
Behövs den så används den
5. Hur många timmar tillbringar du vid datorn varje dag?
Beror på. Ibland inget, ibland 3-4timmar

Våren
1. När börjar du verkligen längta efter våren och leta efter dom första vårtecknen?
När första snön kommer
2. Vad är det bästa med våren?
Börjar bli varmt och ljust
3. När anser du att man kan säga att den är här?
När snön har vart borta tillräckligt länge, det är tortt ute, man ka gå i tunn jacka...nej jag vet inte..
4. En del storstädar, en del köper fröer, en del klipper ned buskar, vad gör du som du tycker är ett riktigt "vårgöra"?
Går på mer promenader? Haha
5. Av vårens första underbara blommor och växter som kommer upp i början, vilken är din favorit?
Vet inte riktigt

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

- 3 st.


Hur många resväskor ägerdu?

- En.

Var köper du dina matvarorifrån?

- Köper väl nästan aldrig det själv


Har någon av dina vänner barn?

- Nope


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

- En bil, haha nej..jag vet fan inte


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

- Sugababes


Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?

- Vaaaanlig


När var senast någon stötte på dig?

- Inte särskillt länge se alls =D

Vad åt du till middag igår?

- Kyckling


Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?

- Bergodalbana

Tittade du på tecknat när du var liten?
-
Klart jag gjorde


Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?

- Minilitet, men dom ska väl bygga ut nu..

Är du blyg inför det motsattakönet?

- Beror på, men jag har bättrat mej iaf


Äger du några band-t-shirts?

- Jao, är nu mera nattlinnen :P

Diskar du din egen disk?
-
Har diskmaskin


Har du gråtit offentligt?

- Har jag säkert nån gång men har svårt å göra det

Har du en stationär dator eller en laptop?

- Stationär


Vem var din favoritlärare?

- F.d engelska lärare Håkan Friberg

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?

- Spelar väl ingen roll

Har du en blogg?

- va? nej? skulle jag?

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?

- Bild

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?

- Man tycker väl den är attraktiv om man blir attraherad av den även om den inte är den "typiska" attraktiva männsikan

När sov du senast på golvet?

- Efter sprittestet när jag inte ville städa

Vilken är din favoritfrukt?

- Mandarin eller vindruvor

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?

- 19


Tror du att gud är en man eller kvinna?

- tror inte på gud

Vad var det senaste du åt?

- fil

Gillar du senap?

- Beror på

Sover du på sida, mage eller rygg?

- Helst inte på mage iaf

Skulle du säga att du är trendig?

- Njaa, jag vet inte riktigt

Vilken är din favoritkaraktär i Starwars?

- Har faktiskt aldrig sett starwars

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?

- P.S. I Love You

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?

- Beror på

Vill du ha helt mörkt när du sover?
- Istortsätt


Kommentarer
Postat av: Ewelina

Fortfarande sjuk? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback