Död

Är uttråkad och rätt död...har 39 graders feber... så jag har ingen strörre fantasi idag men kände för att skriva ändå så det får bli en till sån är tråkig...

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Året har ju precis börjat men ja, jag tror det

Höll du några nyårslöften? Kommer du ha några inför nästa år?

Hölll inte så jag har samma i år

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej

Vilka länder besökte du?

Irland ich Estland

Är det något du saknar 2006 som du vill ha år 2007?

Eget boende

Vilket/vilka datum kommer du alltid minnas år 2006 och varför?

21a april, 1december och 23e december

Vad var din största framgång 2006?

Blev kändis, haha

Största misstaget?

Väntade på att Mats skulle göra slut istället för att göra set själv...

Bästa köpet?
Födelsedagspresent till pappa

Vad spenderade du mest pengar på under året?

Kläder och skor

Gjorde något dig riktigt glad?

Absolut

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?

Vet inte riktigt

Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med andra år?

Gått i omgångar men för det mesta gladare

Vad önskar du att du gjort mer?

Vet inte riktigt

Hur många one night stands kammade du hem?

0.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Hata är kanske lite för starkt ord

Största musikaliska upptäkten?

Helen Sjöholm

Något du önskade dig och fick?

Jaa
Något du önskade dig och inte fick?

Jaa

Hur skulle du beskriva din stil 2006?

Först wannabeskejtare, sen vad jag har för stil nu vet jag inte riktigt

Vilken kändis var du mest sugen på?

Heidi från Sugababes

Vem saknade du i år?

Olika

De bästa nya människorna du träffade?

Fia och Fredrik

En värdefull läxa från 2006?

Känns det inte rätt så gör det inte

Basics

vad heter du? Josefin

vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet inte, men om jag får en dotter så vill jag att den ska heta Tova

vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Inga jag vet om

vilket stjärntecken är du? Oxe

vilken årgång är du? 88

vart bor du? Sollentuna

bott utomlands? Nej.

flyttat antal gånger? 0

vart skulle du vilja bo? utanför London

vilken skolklass? ÅER 04

vad vill du bli när du blir äldre? Egentligen byggnads arbetare...

Yta

hur lång är du? 166

hur mycket väger du? Mellna 45-50

hårfärg och frisyr? Lockigt

ögonfärg? Blå

mest nöjd med? Efter vad Bella sa så rumpan

minst nöjd med? Benen

skostorlek? 37

glasögon? Nej.

har du några piercingar/tatueringar? Nej.

Crap

film? Stinsen brinner...filmen alltså

låt? Sugababes - Push the button

årstid? Vår

mat/dryck? Äppelkorv och mjölk

djur? Sköldpadda

färg? Grön

parfym? Är alergisk

tv-program? OC

ämne i skolan? Bild

sysselsättning? Haha, ingen kommentar

vad använder du just nu för jacka? Min svarta

vad använder du just nu för skor? Tygskor

favoritfärg på kläder? Brun tror jag

favoritmaterial på kläder? Vet inte riktigt

vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Fler skor

favoritaffärer? Skoaffärer

för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika

favoritmärke? Ingen aning

vad har du för byxstorlek? XS som man tänker så men annars vet jag inte

vad har du för tröjstorlek? 34 eller XS

vilken färg på tapeterna? Gul

vilka färger går rummet i i övrigt? rätt gult

favoritmöbel i rummet och varför? Vet inte riktigt

vad heter din morfar? P-G

var har du i din jackficka just nu? Ingenting

vad är du beroende av? Vet inte

vilket land kommer du i från? Sverige

vad tror du på? "Tåg", haha neej...jag vet inte

vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Är väl kristen men inte troende

vad köpte du senast? Hlastabletter

har du nåt husdjur? Nej.

vad bor du i? Villa

var bor du om femton år? Förhoppningsvis tillbaka i Sthlm eller utomlands

din finaste egenskap? Vet inte riktigt

gillar du finland? Jo men visst

är potatis en frukt? Rotfrukt

färgar du ditt hår regelbundet? Nej.

var du en spicegirlsfanatiker? Haha ja.

vilket tandkrämsmärke använder du? Pepsodent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback