Åhhh!!!

Jag som hade värsta bilden av att det här kunde ju inte va så svårt och det här kommer bli jätte bra, men icke. Syns ju knappt vad det föreställer, men men det är tanken som räknas, right? Nu är den klar å jag har förvarnat Viktor om att den inte blev bra så han får väl den imorrn, så kan jag skämmas lite också. Men men, som sagt det är tanken som räknas.

Min kusin Maria kommer hit om 1-1½timma, ska bli asskojj att se henne igen. Träffade henne i somras innan det va det nog flera år sen jag träffade henne, möjligtvis att jag sett henne i skidbacken men bara så man har sagt hej å sen vart tvungen å åka åt olika håll. Lite skojj för hon har bestämt sig för att hon ska gå ut med mej och visa mej sthlm. Jag har ju bott här hela mitt liv, snart 19år, hon har precis flyttat hit, känns ju jättebra. Men men sm jag sa till nån förut, när hon har vart här så har hon ju viljat hitta på saker och lägger roliga ställen och hur man hittar dit på minnet för att hon är inte här så ofta och så länge så då blir det ju så. Medan jag som bor här tänker "ähh skit samma, det kan jag göra nån annan gång" eller "dit kan jag åka nån annan gång" så¨blir det aldrig av. Man lägger inte heller ställen på minnet på samma sätt, speciellt inte jag om har dåligt lokalsinne, för man vet att man känner alltid nån som hittar eller så kan man kolla upp det. Men det ska bli trevligt ändå även om jag får känna mej lite mobbad som blir runtvisad i min hemstad av min kusin som aldrig bott här förut, hehe.


Dagens...

... klädsel: Svarta jeans, svart linne och blå kofta
... smink: Vanliga
... frisyr: Lockigt och mer fluff än vanligt tydligen...
... låt: Not Ready To Make Nice
... vill ha: Bättre present, den blev inge bra =(
... saknad: Systeryster
... roligaste: Maria kommer hit snart
... tråkigaste: Presenten blev inge bra
... kramar: Jao
... pussar: Det också ja...
... TV-program: Njaa
... köp: Weinerbröd, hjortronpaj och toblerone
... godis: Samma som ↑
... lunch: Hård kyckling med hård potatis
... kvällsmat: Tror det skulle bli äppelkorv, muuuums
... träning: Gått i högklackat?
... läsning: Engelskaskiten
... nyttigaste: Ätit mkt? Fast iofs mest onyttiga saker
... "åh nej!": Presenten =(
... citat: "Ska rosa en macka"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback