2dagar....!!!

Har vart i skolan 2 dagar och jag säger ”äntligen helg!”. Förut ville jag ha skola, ville va där så mkt som möjligt för å slippa va hemma, men det är väl annorlunda nu. Har ju en å annan plan för helgen så jag kommer knappt va hemma, vilket är mkt trevligt. Det börjar med att jag och Fia ska på hemligheter (aka. köpa födelsedagspresenter till våra kära pojkvänner), sen ska jag hem med det för att senare bedra mej hem till Min Nörd för övernattning. Sen vet man ju aldrig när man kommer hem på Söndag, märks väl när han slänger ut mej, hehe.

 

Men men, nog om helgen. Den får man skriva om när den har varit istället. Kan skriva om dagen istället.

Hade först Kemi, va hur lätt som helst och för en gångs skull va det vi 3or som fatta och inte ettorna.

Sen TUF där vi kolla klart på den ohh så bra filmen i rymden och sen fick vi jobba med våra företag då Peter säger att jag sitter löst och att dom kanske vill sparka mej, tack så mkt. Varpå Linus erbjuder mej en plats i deras företag, men jag tror jag avstår.

Engelska. Trodde jag skulle dö som vanligt. Men det slutade bra iaf, fick tillbaka ett arbete som jag fått VG på.

Lunch. Äcklig mat men jag åt ändå.

Matte. Va så kul att jag va tvungen å fira med et weinerbröd…ehhm

Sen va skoldan äntligen slut. Varpå jag och Viktor miss två bussar för att folk inte vill gå in så långt så chauförren tror det är fullt och åker. Men sen körde Daniel oss från Sollentuna så det va trevligt. När jag kom hem Städade jag skrivbordet lite, lyssnade på musik och lite så…

  
Dagens...

... klädsel: Rutigt och randigt
... smink: Vanliga
... frisyr: Lockigt
... låt: Sugababes - Hole In The Head
... vill ha: Mat
... saknad: Systeryster
... roligaste: Vet inte riktigt
... tråkigaste: Matten
... kramar: Jaa
... pussar: Jaa det också
... TV-program: Får se..
... köp: Weinerbröd och Cola
... godis: Samma där
... lunch: Äckelmat
... kvällsmat: Hemmagjord pizza
... träning: Sprang till bussen
... läsning: Nej
... nyttigaste: Nej
... "åh nej!": Bussarna
... citat: "Jossan, vi vill nog sparka dej...du sitter löst inför nästa vecka!"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Once you pop you can't stop.

2007-01-14 @ 12:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback