Woohoooo!!!!

Det här är den lyckligaste dagen i mitt liv. Eller ja, det vet jag äl inte riktigt men ohh va glad jag är. Hade fel om det jag skrev om sist! Wohoo! Å Reaktionerna va skojj, haha.

Å så kommer syrran snart. Jag ska hämta henne på arlanda, ska åka om typ en halvtimma.

Hmm, jag vet inte riktigt vad jag ska säga men uhh vad jag älskar lätt creme fraiche-burkar just nu, hahaha.


Dagens...

... klädsel: Jeans och randigt

... smink: Inget
... frisyr: Lockigt
... låt: Den på H&M, hmm
... vill ha: Min nörd här
... saknad: Syster min, men inte länge till
... roligaste: Reaktionerna om man ska ta som man skratta åt, men roligt på annat sätt så va det beskedet
... sötaste: Viktor som gjorde både frukost och lunch på säng åt mej och reaktionen
... tråkigaste: Jag vet inte
... kramar: Jao
... pussar: Jupps
... TV-program: Jadu, vad har vi kollat på...?
... köp: 69kr tror jag det kostade
... godis: Inte idag tror jag
... lunch: Kött och potatis
... kvällsmat: Korv och brunabönor tror jag det blir, eller va det korv och potatismos?
... träning: Beror väl på hur man ser det
... läsning: Kemi och bloggar
... nyttigaste: Ingen aning
... "åh nej!": I dunno
... citat: "Plugga ikväll och lek inte bara med Anna hela kvällen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback