Va alla klagar...

Viktor tyckte att jag skulle ha "ojsh viktor villha sex med mej" som Rubrik men det va väl inte riktigt vad jag hade tänkt å skriva om så jag skiter i den.

Nu har syrran bytt blogg (till annamopp.blogspot.com) och Muppel klagar på bloggen, varför? Jag har inga problem med den, okej den va lite småseg precis när jag skulle logga in men annars så...inga problem.

Den här dagen har vart mkt trevlig. Lååååång sovmorgon tack vare z-fm, så vi började kl 1. MKt trevligt. Så Viktor sov över. Hade först Kemi och jag tror jag börjar förstå kemin nu också, blir förmodligen G. Sen va det TUF som jag inte riktigt ville ha för vi skulle redovisa om vad dom hade sagt på mässseminaret, men som tur va så va det bara Adde som behövde göra det så det va muchos nice.
Sedan bedrog jag mej hemåt men Viktor tvinga mej att följa med hem till honom, å det ville jag ju egentligen inte alls, haha...eller nått. Tittat på Stockholm Live och Shan när han va på huddinge gymnasium eller vart det var. Åt middag här sen plugga vi lite, faktiskt. Viktor pluggar faktiskt fortfarande men jag har nog pluggat mitt för idag.

Dagens...

... klädsel: Svart och en grå och brun-randig tröja

... smink: Vanliga
... frisyr: Lockigt
... låt: Shayne Ward- No Promises, hahaha
... vill ha: Kemi-kunskaper
... saknad: Kemi-kunskaper
... roligaste: Alla Viktors försök till Shans "blattesvenska"
... tråkigaste: Pelle?
... kramar: Jao
... pussar: Jupps
... TV-program: Stockholm live
... köp: Weinerbröd
... godis: Weinerbröd och chips
... lunch: Skinkmacka?
... kvällsmat: Chiliconcarne (hur det nu stavas)
... träning: Jadu
... läsning: Kemi
... nyttigaste: Sovmorgon
... "åh nej!": T-byxorna
... citat: "Har inte Ahmed en mage?"


Kommentarer
Postat av: Systeryster

min blog funkar nästan aldrig..

appropå kvällsmat :S hälsa mamma attjag vill ha kokt potatis och att hon ska få lära mig att laga mat haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback