Snott från Ewe igen...

Var bor du: Sollentuna
Trivs du där: Jodå, stället är det inge fel på
Brukar du läsa horoskop: Njaa
Festar du mycket: Nej det skulle jag nog inte vilja påstå
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Nope
Äger du ett busskort: Yes
Vad åt du till frukost: dubbel-kaviamacka
Har du haft sex idag: Jao ;)
Nästa mål i ditt liv: Skaffa jobb
Antal timmar sömn inatt: 7
Sov du ensam: Ja =(
Vad är det för veckodag?: Onsdag
Vad åt du senast: Pannkakor som jag å Viktor gjorde
Vem fick du sms av senast: Viktor
Vem ringde dig senast: Hmm, vet inte...mamma eller pappa tror jag
Godaste ölen du druckit: Jaadu...har ingen större koll, dricker inte öl så ofta
Vilka hårfärger har du haft: Min natruliga (som jag har nu), brunt, blont, nästan svart och rödbrunt
Vad såg du senast på TV: Vet inte riktigt...
Vad läser du för bok just nu: Borde läsa den till engelskan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback