Hos Viktor

Känns nästan som jag flyttat hit, Har inte vart hemma sen typ 8 i torsdagskväll. Men men det har vart trevligt, mkt trevligt. Är glad att det är pappa jag har pratat med när jag sagt att jag ska sova här, mamma skulle väl sagt nått i stil med "neej, nu måste du komma hem å plugga, du kan ju inte sova borta varje natt och vad tycker egentiligen hans föräldrar om det här? Tror inte dom uppskattar att du är där jämt.". Men men, pappa är som tur är inte likadan.

Så va vi ju på den när mäss-grejen, usch å fy. Höll på å somna. Sen bedrog vi oss in till stan och letade underkläder, efter många om och men hittade vi äntligen nått jag tyckte om :P . Såg Sofia Palm på H&M, har inte sett henne sen jag vet inte när, förmodligen nån gång i 1an. Vi snackar ju lite ibland på msn å så så det blev ju  till att gå fram å hälsa å prata lite. Hämtade gratisbiljetter till bion hos pappa, så som tur va fick vi se Allt Om Min Buske gratis, den är definitivt inte värd 90kr eller vad det kostar å gå på bio. Åt chips för första gången sen halsoperationen, muuuums. Fick lite ont i halsen när chipspåsen började närma sig sitt slut men det va det värt.

Så börjar melodifestivalen ikväll också, hade jag ingen aning om. Trodde inte det började riktigt än, men men. Så det måste man ju se, egentligen är det ju pissdåligt men har ju alltid sett det så kan ju inte sluta nu...å Elin Lanto vill jag se. Tycker om henne sen Anna å jag såg henne på grönan förut.

Dagens...

... klädsel: Jeans och skjorta
... smink: Inget
... frisyr: Nytvättat
... låt: Dido, kommer inte ihåg va låten heter
... vill ha: Frukost på säng
... saknad: Inte så mkt
... roligaste: Duscha
... tråkigaste: "din mamma"
... kramar: Jao
... pussar: Det också ja...
... TV-program: Stockholm Live
... köp: Ska köpa pizza sen
... godis: Blir väl nå chips eller nått ikväll
... lunch: Nudlar och köttbullar
... kvällsmat: Pizza tror jag
... träning: Ska väl gå hem sen
... läsning: Njaaa
... nyttigaste: Vet inte
... "åh nej!": Köttbullar? haha
... citat: "Din mamma...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback