Hellu

Orkar inte skriva så mkt nu, vet inte vad jag ska skriva riktigt heller. Så det får bli en dagens från igår och en för idag (den idag lär jag väl ändra lite sen)...

Gårdagens...

... klädsel: Från början jeans och grå tröja

... smink: Inget
... frisyr: Lockigt
... låt: Kommer inte ihåg
... vill ha: Ingen kommentar ;O
... saknad: Inget
... roligaste: Få va med Viktor hela dagen
... sötaste: Viktors present
... tråkigaste: Matteprov
... kramar: Jao
... pussar: Absolut
... TV-program: Vänner, oc, sthlm live och lustgården
... köp: Blåbärspaj på McDonalds och grädde
... godis: Chips
... lunch: Egengjorda pannkakor, mmmmmums
... kvällsmat: Kyckling
... träning: Beror väl på hur man ser det
... läsning: Matteprovet
... nyttigaste: Inget?
... "åh nej!": Behöva gå upp tidigt
... citat: Kommer inte ihåg...


Dagens...

... klädsel: Jeans och grå tröja

... smink: Inget
... frisyr: Lockigt
... låt: Nån med Nelly Furtado som jag fått på hjärnan
... vill ha: Sooooovmorgon
... saknad: Jadu
... roligaste: Viktor
... sötaste: Viktor
... tråkigaste: Min lärare ringde mej
... kramar: Jao
... pussar: Ja det också
... TV-program: Vänner och nått mer
... köp: Inget än
... godis: Inget än
... lunch: Mackor
... kvällsmat: Korv och bruna bönor
... träning: Hmm
... läsning: Inte mkt
... nyttigaste: Tog sovmorgon?
... "åh nej!": Min lärare
... citat: "Jag är en armhåla" - Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback