Gosh

Den här dan har inte vart den bästa direkt.
Visst den började toppen, alltid lika trevligt å vakna upp bredvid Viktor. Men sen när vi står i duschen så hör vi hur nått bankar å slår å vi undrar va fan min pappa håller på med där uppe på övervåningen. Å det kommer ibland med jämna mellan rum. Sen när vi stänger av duschen så hör vi att det ringer plus att vi upptäcker att baknandet kommer från mitt fönster så jag skrattar å säger lite skämtsamt "pappa verkar ha låst ut sig" så börjar det ringa på dörren också så Viktor springer i endast handuk å öppnar å in kommer en riktigt förbannad pappa för tydligen hade han hållt på i 30min (enligt honom men det kunde vart max 20, absolut max 20min).
Sen stack han till Sollentuna å strax efter det skulle Viktor iväg med sin familj å jag kände inte riktigt för att va hemma ensam när han kom tillbaka så jag bedrog mej till Kista. På vägen dit kom jag på att jag kunde ju köpa present till Farmor men jag hittade inge bra. Kollade på lite till mej också å hittade mina drömskor å tänkte att dom kan jag ha på studenten, smsade mamma men fick inte köpa dom =( va tvngen å fixa kläderna först....varför? Jag tycker skorna är viktigast! Hellre köpa kläder som passar till skorna än att köpa skor som passar till kläderna, haha.
Sen hemma igen ville pappa självklart ta upp morgonens insident igen. Han va skitsur och tyckte mer eller mindre att jag visade att jag inte bryr mej om honom för i så fall borde jag ha kommit å kollat vad det va redan från början. Men jag tror att jag fick honom att förstå att vi inte fattade vad som hände och att båda trodde att han höll på med nått där uppe och jag tänkte gå å kolla vad han höll på med efter vi hade duschat klart. Att han hade ringt på både telefonen och dörren hörs inte när man står i duschen men det vägra han fatta, till slut gick han med på att vi va döva. Jag tror jag vann vår fight med lite kompromiss på dövheten där och att det kunde hänt vadsomhelst som kunde skadat oss å vi skulle inte märka det förns det va försent. Men han förstod nog iaf att om jag hade fattat vad som hade hänt hade jag ju gått ut ur duschen å öppnat åt han tidigare...


Dagens...

... klädsel: Rutiga byxor, svart linne och nya gråa koftan

... smink: Inget
... frisyr: Lockigt fast rätt platt
... låt: Sexy back, hahaha
... vill ha: Drömskorna
... saknad: Pengar så jag kunde köpt skorna själv
... roligaste: "Shitwoman"
... sötaste: Viktor
... tråkigaste: Fick inte mina drömskor
... kramar: Jao
... pussar: Jupps
... TV-program: Ikväll blir det melodifestivalen
... köp: Inget, men vill ha skorna
... godis: Inte än
... lunch: Mackor
... kvällsmat: Jag å Viktor ska till Ica å köpa nått sen
... träning: Promenad till Kista
... läsning: Priser
... nyttigaste: Promenad
... "åh nej!": Pappa
... citat: "Passar dom till kläderna?" - Mamma om skorna...jag har ju inte köpt nå kläder än å det vet hon

Kommentarer
Postat av: Ewe

Ajdå, vilken situation :O Mysigt o duscha tillsammans, det måste jag testa snart :)

2007-02-27 @ 04:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback