Gosh

Så störande. Kom till skolan 8.15 eftersom jag skulle börja 8.20. Men gjorde jag det? Nej, för då va den tvåtimmarslektionen inställd. Spenderade första delen av den med Tessan  och Karin vid datorerna i natur, andra delen va jag med Viktor på hans lektion. Sedan va det svenska, trodde jag. Men när jag va hos läkarn hade tydligen lärarn berättat att det inte va nån lektion så detta innebar att jag vart i skolan sen 8.15 men började inte fröns 13.30, yaay...

13.30 hade jag Kemi-kursprov. Vi hade 3timmar på oss, jag va klar efter 35min. Min lärare såg helt bedrövad ut å fråga om jag inte skulle testa lite mer, om jag kanske kunde komma på nått, jag borde läsa igenom det igen. Men icke, jag förstod inget så det va ingen ide.

Åkte hem till Viktor å vi har ätit sen somna jag, nu försöker han sova...vet inte riktigt om han lyckas men jag tror han snarkar...

Dagens...

... klädsel: Svart och blått

... smink: Vanliga
... frisyr: Lockigt
... låt: Vet inte riktigt
... vill ha: G på Kemi-provet
... saknad: Kemi-kunskaper
... roligaste: Min Kemilärares reaktion till att jag gick så tidigt
... sötaste: Viktor är alltid sötast
... tråkigaste: Inga lektioner
... kramar: Fick träffa min Fredrik igen =D
... pussar: Absolut
... TV-program: Family Guy
... köp: Weinerbröd
... godis: Weinerbröd
... lunch: Nån potatisgrej
... kvällsmat: Ingen aning
... träning: Njaaa
... läsning: Kemiprovet
... nyttigaste: Inget?
... "åh nej!": Inställda lektioner
... citat:
Jag: "Brb, måste på toa"
Ewe: (när jag kom tillbaka) "Va det skönt?"



Snott från Ewe:

· Kostymnisse eller badboy? (nått mellanting)
· Rakt eller lockigt hår? (båda)
· Rosor eller tulpaner?
· Chokladglass eller vaniljglass? (helst båda men om man ska välja så...)
· Hund eller katt? (iaf om den är liten å snäll)

· Senaste film du såg?
Lejonkungen tror jag...
· Bästa film du sett?
Finding Neverland
· Sämsta film du sett?
Ingen aning men nån överdriven komedi förmodligen
· Nämn en film du kan se 100 gånger om.
Finding Neverland
· Komedi, romantik, drama, skräck, action eller thriller. Vilken typ av
film föredrar du?
Romantisk komedi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback