DAKOM

Sitter å är uttråkad på dakomen. Men förövrigt har det vart en trevlig dag. Började med Matte som jag äntligen fattar, lagom till kursprovet och allt. Sedan hål med Viktor. Och så va det prov på engelskan, visste inte om det men ska få göra om det nån gång eftersom ajg är dyslektiker och inte hängde med i texten. Sedan lunch, åt med Viktor mfl. Det va nästan gott. Och så köpte jag mej min studentmössa! Wohoo! På vägen tillbaka mötte vi Mats, kändes lite mysko men blev väl positivt överraskad. Han har vart rätt butter på sistone men nu så log han och sa hej trotts att ajg gick å höll Viktor i handen så det va väl trevligt. Och nu som sagt sitter jag på dakomen och ahr tråkigt, vi lyssnade nyss på finsk musik men sen bytte Danne så då va det inge kul längre.
Sen blir det svenska som jag absolut inte inte inte vill ha. Hata svenska B!! Sen är det slut. Ska hem å plugga å ikväll kommer Viktor över eftersom vi har z-fm imorrn så gör det inte så mkt om man inte får allt för mkt sömn, hehe. Men men, han verkar försöka komma på nån dålig ursäkt för att inte komma. Tänkte säga att jag hoppas han itne gör det för jag orkar inte med en till sån kille, men han sa redan från början att han inte ville för han behövde plugga så han är väl förlåten förutom att jag ahr svårt å tro att han kommer plugga, hehe. Och så träffas ju jag å Viktor något mkt mer än jag å Mats nånsin gjorde så det går väl inte å jämföra över huvetaget så ajg ska hålla käften. Men men, jag tror han kommer över så...

Dagens...

... klädsel: Jeans och kofta
... smink: Vanliga
... frisyr: Lockigt
... låt: Finska låtarna
... vill ha: Inställd svenska
... saknad: Syster min
... roligaste: Fredriks "Vart är Viktor? Jag vill göra han svartsjuk"
... tråkigaste: Svenskan förmodligen
... kramar: Jupps
... pussar: Jupps, t o m från Fredrik, haha
... TV-program: We'll see
... köp: Studentmössa
... godis: Weinerbröd
... lunch: Pasta och skinksås
... kvällsmat: Nått Pelle skulle laga
... träning: Öhhm
... läsning: SKA plugga ikväll
... nyttigaste: Dunno
... "åh nej!": Svenska
... citat: "Vart är Viktor? Jag vill göra han svartsjuk"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback