Behöver jobb...

Har typ inte sovit nått inatt, varför ska jag alltid tänka så mkt? Kan jag inte bara bli glad, visst det är jag absolut, men helst utan att känna mej dum för jag förstör för honom. Okej förstör är väl att överdriva och han har ju valt det själv men ändå...känner mej dum på nått sätt ändå samtidigt som jag är väldigt väldigt glad att han vill göra det.
Iaf så måste jag skaffa ett jobb, pallar inte börja plugga på en gång. Men får jag nå jobb? Nejnej, absolut inte. Men nästa vecka ska jag bedra mej till kista eller nått å gå runt med massa CVn å ge till dom personligen, kanske lättare att få jobb så?


Dagens...

... klädsel: Svart å blått

... smink: Inget
... frisyr: Lockigt
... låt: Pink - You and your hand (eller vad den heter)
... vill ha: Jobb
... saknad: Sömn
... roligaste: Vår ide till montern, me loves
... sötaste: Viktor
... tråkigaste: Inte fått mkt till sömn inatt
... kramar: Jodå
... pussar: Ja det också
... TV-program: Inget än så länge, men blir väl så ska det låta eller nått ikväll
... köp: Nada, men köpte ett linne igår, fyy på mej, jag har inte råd å shoppa
... godis: Inget än
... lunch: Skolmat antar jag...annars kommer jag bara slösa massa pengar på vägen hem
... kvällsmat: Vet inte, men det ska bli familjemiddag iaf
... träning: Sprang till bussen
... läsning: Nja
... nyttigaste: Inget
... "åh nej!": Ingen sömn
... citat: Återkommer med det... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback