Vilken trevlig helg

Jag som hade sett fram emot den här helgen. Jag, Tess och Elin skulle ju gå ut, men Tess fick förhinder i form av en sjuk farfar. Och Nej , det är inte taskigt eller vad det va han sa...det är synd om dom!

Så istället har jag vart på IKEA och bara umgåtts med min mor och bror. Jättekul.

Och så längtar jag efter "Mintgrön/enfärgad", men det är ju måndag imorrn så...

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Är mest bara irriterad. Längtar efter att få komma tillbaka till skolan och få träffa roligt folk, längtar till nästa helg när jag förhoppningsvis ska ut med Tess och Elin och ska shoppa med Perry, längtar tills syrran kommer hem igen, längtar tills jag fått körkortet, längtar till höstlovet när jag ska upp och hälsa på syrran, längtar till nt-veckan och nt-showen, längtar till jullovet när syrran kommer hem igen, längtar till studenten, längtar till att få flytta hemmifrån, längtar efter ett eget liv utan att mamma och pappa ska lägga sig i och bara förstöra allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback