Uttråkad

Har Cad nu, är allmänt uttråkad. Fattar inte så mkt just nu heller...

Iofs har dagen precis börjat men jag gör det här ändå...gör säkert en ny ikväll

Dagens...
... klädsel: Stora Jeans (det va länge sen nu), gröntlinne
... smink: Det vanliga, fast förmodligenlite utsmetat pga regn
... frisyr: Blöööt
... låt: Kelly Clarkson - Walk Away
... vill ha: Tort hår?
... saknad: Syrran
... roligaste: Youcef
... tråkigaste: Cad A
... kramar: Youcef och Perry
... pussar: Inga än
... TV-program: Namnsdagsbarnen som visas ¨på skolans tv?
... köp: Inget än så länge
... godis: Inget än så länge
... lunch: Har bara hunnit äta frukost än så länge
... kvällsmat: Den ska jag laga
... träning: Sprang till bussen
... läsning: Övningarna på Caden
... nyttigaste: Havrefras
... "åh nej!": För mkt regn
... citat: Återkommer med det senare




Sååå, TMS...och vad gör vi? Jo, som vanligt, absolut ingenting. Eller vi har iofs registrerat vårt företag och jag har blivit utsedd till Personalansvarig eller vad det heter. Blir säkert jättebra.
Slutar om 6min, trevligt trevligt...


Uppdatering på "dagens"

Dagens...
... klädsel: Stora Jeans (det va länge sen nu), gröntlinne
... smink: Det vanliga
... frisyr: Lockigare än vanligt pga regn
... låt: Kelly Clarkson - Walk Away
... vill ha: Maaaat
... saknad: Syrran
... roligaste: Christoffer (tyvärr måste jag nog säga det)
... tråkigaste: Cad A
... kramar: Youcef och Perry
... pussar: Inga
... TV-program: Inte kollat nått
... köp: Inget än så länge
... godis: Chips
... lunch: Kött, potatis och tzaziki
... kvällsmat: Potatisgratäng med skinka
... träning: Sprang till bussen
... läsning: Övningarna på Caden
... nyttigaste: Havrefras
... "åh nej!": För mkt regn
... citat: "Du får låna den hur länge du vill...bara jag får tillbaka den nån gång" - Sebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback