uttråkad i skolan

Imorse när jag vakna trodde jag det va onsdag så jag va helt säker på att jag skulle börja kl 10.25, men icke! Det va ju tisdag och då börjar jag 8.20, stor applåd för mej. Så jag missade 2h Cad A, läraren bara garva åt mej.
Så tittade vi på nån Folkpartist i aulan, hon sa väl inte så mkt vettigt dirket. Upprepade sig väldigt mkt, på ett mkt dålig sätt. En allmänt dålig talare. Klankade ner på oss ungdomar, mest de som går IV eller Media, men alla oss andra också.
Sen va det Kemi. Tråkigt som vanligt.
Och nu står jag och väntar (eftersom TMSen va inställd) på att kl ska bli 4 och vi ska ha t-dans. Första timman gick väldigt segt så jag hoppas den andra går fortare...




Dagens...

... klädsel: Jeanskjol, grönt linne, tjocktröja
... smink: Det vanliga
... frisyr: Det vanliga
... låt: "Oh My Gosh"
... vill ha: "Mintgrön"
... saknad: Syrran (alltid)
... roligaste: "Peta men inte röra"
... tråkigaste: Plocka ur diskmaskinen
... kramar: Liiinnea
... pussar: Har jag fått nån sån idag?
... TV-program: Har inte kollat på nå TV idag
... köp: Macka och Mer
... godis: Marabou mjölkchoklad
... lunch: En baguette och Mer
... kvällsmat: Pizza tror jag det blir
... träning: T-dans
... läsning: Min bok?
... nyttigaste: Dansen?
... "åh nej!": Folkpartist som inte kan svara ordentligt på frågor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback