Usch

Har inte så mkt å skriva idag. Har mest bara mått dåligt så...

Dagens...
... klädsel: Jag-är-sjuk-så-jag-bryr-mej-inte-kläder
... smink: Inget
... frisyr: Vanliga
... låt: Sexbomb
... vill ha: nått väldigt gott och mättande att äta
... saknad: Syrran
... roligaste: Vänster-Egon
... tråkigaste: Höll på å svimma
... kramar: Youcef och Perry
... pussar: Nope
... TV-program: Är det Idol ikväll?
... köp: Ramlösa och Chokladboll
... godis: Halstabletter och Chokladboll
... lunch: Ska försöka hitta nått snart
... kvällsmat: Nått Pelle lagar tror jag
... träning: Gått upp ur sängen
... läsning: Inget?
... nyttigaste: Ramlösan?
... "åh nej!": Usch ja, säger inget så har jag inget sagt
... citat: "Du gick bara, du va ingenstans" - Bella
Även fats det va typ 2veckor sen så måste jag bara tilläga ett citat:
"Ser jag ut som en armé kanske?!" - Linnea





Så syrran kommer hit imorrn. Har sett ifram emot det så jävla mkt nu, och nu när det är dags så vill jag inte att hon kommer. Inte pga henne, absolut inte, jag vill ju självklart träffa henne. Men kommer jag ens ha orken att umgås nu. Kunde hon inte komma när jag är frisk istället? Eller, iofs, kunde inte jag vara frisk när hon kommer? Jag mår iofs bättre nu, ska bara få igång aptiten så är det helt ok. Men ändå.
Nä, nu ska jag sluta klaga. Det ska bli jättekul å träffa henne igen, jag bara önskade jag mådde bättre.

Så idag på bilden. Vi funderade mer på vad vi skulle göra. Tror Bella och Jenny bestämde sig men jag känner inte för å göra det.
Tittade tillbaka på det andra jag har gjort och kom på att jag skulle rita mej en Tjej-Egon (kan visa om du undrar vad det är...), hon fick heta Doris. Sen blev det en Vänster-Egon också (en Egon ritad med vänster hand) som tydligen såg kär ut, haha.
Bella försökte va djup, eller kanske inte men när vi tänkte efter så lät "Du gick bara, du va ingenstans" rätt djupt.

Sitter och lyssnar på låtarna vi ska ha till T-dansen och så tänkte jag att jag kanske ska ta och träna lite på dansen för det va ett tag sen. Så självklart har jag glömt dansen. Kommer ihåg vissa delar men det blir aboslut nada sammanhang så jag ger upp. Får se hur det går på Ons och Tors, efter det ska jag väl kunna träna på dansen hemma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback