TMS

Då har man TMS igen, och som vanligt gör man absolut ingenting. Har suttit och läst bloggar, kollat tshows-forumet 7milj ggr ifall nån skulle skriva nått...även fast det bara är jag inne där, haha. Så kul har jag nu...

Snackade med Sebbe igår, han undra om jag skulle börja satsa på killar nu eftersom det inte gick nå bra med tjejerna. Men har jag nånsin gjort nå annat? När jag riktigt har bestämt att jag ska göra ett seriöst försök på tjejerna så blir jag typ ihop med en kille...hmm, lät som jag har haft värsta jättemassa killar vilket jag inte har men fler killar än tjejer iaf och nu vill jag ha en tjej. Men men, jag säger som jag alltid har sagt; hittar jag mej en kille jag gillar så gör jag, hittar jag mej en tjej jag gillar så gör jag...spela roll vilket kön. Visst, just nu vill jag hellre ha en tjej, men som sagt hittar jag mej en kille som jag gillar så...

Haha, mamma sa igår att hon inte vill att jag ska umgås nå mer med Sebbe. Tyckte det va askul. Ska inte gå in närmare på det men jag tror inte hon va så seriös.
Sen satt jag och skratta så fråga hon om han gjorde narr av mej, då sa jag "nä, vi gör narr av dej..." så hon blev lite ledsen först, men jag sa att jag skämta (även om jag inte gjorde det egentligen) så blev hon lite gladare och sa att jag bar får säga snälla saker om henne, men hur lätt är det?

Hmm, då va det bara 20min kvar då...

Mamma har fixat bilderna åt mej nu...tror inte jag kan gå in mer på det för det finns vissa som jag tror läser denna blogg som inte ska få veta nått...hmm Men det va iaf en positiv sak om min käre mor.

Dagens...
... klädsel: Kjol, skjorta och tröja
... smink: Vanliga
... frisyr: Lite plattare än vanligt
... låt:
... vill ha: Tjejdans
... saknad: Systeryster
... roligaste: Byxorna kommer nästa vecka...eller va det det han sa?
... tråkigaste: TMS
... kramar: Fredrik
... pussar: Nope
... TV-program: Mikael och Mikaela
... köp: Inget
... godis: Plopp
... lunch: Lax tror jag det skulle va...
... kvällsmat: Rester skulle vi få
... träning: Dans sen...
... läsning: Inget, ska låna nya böcker idag
... nyttigaste: Dans
... "åh nej!": Missade bussen
... citat: "Hoppas du kan läsa" - Per (återkommer förhoppningsvis med något bättre...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback