Syrran "hemma"

Då va syrran hemma igen då...eller ja, hon är här. Hemma kanske är i Skellefteå nu för tiden? Hon har ju ingen plats kvar vid bordet, den är min nu, ingen handuk på toan och inget eget rum. Fast ändå, klart det fortfarande är hemma för henne. Nu ska jag sluta babbla.

Gynekologen i morse, gick helt fel. Trodde jag skulle va på Sollentuna sjukhus, men icke. Så jag kom till rätt ställe 1timma försent, fick en ny tid 2okt eftersom hon hade fullt resten av dagen.

T-dans. Oooooohhh va skojj. Pardansen va nästan roligare, va bara grunder men ändå.
Har faktiskt tränat jättemassa sen jag ko hem också, mest på den andra dansen men men...


Dagens...
... klädsel: Jeans och linne
... smink: Vanliga
... frisyr: Vanliga
... låt: Shake That Ass
... vill ha: Tacktkänsla
... saknad: Jag vet inte riktigt, syrran är ju här nu...
... roligaste: Pardansen
... tråkigaste: Missade min sovmorgon
... kramar: Fredrik mfl
... pussar: Fredrik och muntligt från Linnea, hmm
... TV-program: Idol
... köp: Naaada
... godis: Halstablett
... lunch: Nån pasta-sak med kyckling
... kvällsmat: Äppelkorv
... träning: Sprang till bussen
... läsning: Matteboken?
... nyttigaste: grönsaker
... "åh nej!": Gick till fel sjukhus
... citat: "Vänster, höger, vänster, diss" - Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback