Sjuk

Blev sjuk. Borde lyssna lite mer på Ewe, hehe.
Fast det är rätt skönt å va sjuk. Är ju inge kul att ha så ont i halsen att man inte kan svälja, men slippa ha en mamma som skäller på en vad man än gör är helt underbart. Idag får jag göra exakt vad jag vill så länge jag stannar kvar hemma. Hade ändå inte tänkt att göra så mkt annat.
Har precis druckit upp min frukost, och kl är 16.20, och fått mina halstabletter. Hoppas halstabletterna hjälper nu då, men det är väl som Sebbe sa att dom goda halstabletterna hjälper inte.
Sitter och lyssnar på Nikola Sarcevic. Det här är så mkt bättre än Millencolin, och Millencolin är riktigt bra.
Dom här halstabletterna kan man ju äta som godis, det är ju nästan t o m godare än godis. Den här påsen kommer säkert ta slut idag, men men får väl köpa mer sen då...
Okej, nu börjar jag störa mej på mamma ändå. Hon klagar jämt på nått, nu när hon inte kan klaga på mej så klagar hon på Pelle eller som nu när han har åkt iväg så klagar hon på att dagen inte blev som planerat för nu får vi äta lite senare middag. So? Orka bry sig.


Dagens...
... klädsel: mjukiskläder
... smink: Gårdagens
... frisyr: Uppsatt
... låt: Lovetrap
... vill ha: Mindra ont i halsen
... saknad: Syrran
... roligaste: Vet inte
... tråkigaste: För ont i halsen
... kramar: Nope
... pussar: Nope
... TV-program: Ska väl kolla på Parlamentet sen
... köp: Inget
... godis: Halstabletter
... lunch: Ingen
... kvällsmat: Får se om det blir nån sån
... träning: Gått upp ur sängen
... läsning: Folks bloggar
... nyttigaste: Nej
... "åh nej!": Mamma? Fast det är ändå "åh ja!"
... citat: ↓
Jag: "Kan du slå han åt mej?"
Anna: "Han är fortfarande för kort"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback