Projekt mm

Jaadu, idag har allt vart lite smått mysko. Jag vet egentligen inte varför det har vart mysko men jag känner mej allmänt borta och förvirrad över allt som har hänt iaf. Inte för att det egentligen har hänt så mkt.

Kankse borde skriva om nått som jag har koll på iaf: Projekt Arbetet
Vi skulle ses i H9, vilket vi tyckte verkade väldigt mysko eftersom det bara är en liiiiiiiiite sal (dom små med glasväggar). Och varför skulle vi inte va i bildsalen när vi har bild? Läraren kom iaf och hämtade oss för att vi skulle ju självklart vara i bildsalen. Så vi hade upprop så fick vi säga lite vad vi hade tänkt göra, ingen verkade ha särskillt stor koll på vad dom ville göra så det kändes bra, hehe.
Vi gjorde nån övning där en person skulle förklara en bild, så skulle man rita av den då utan att man hade sett den, bara fått den förklarad. Det gick rätt bra faktiskt, blev helt ok.
Sen slutade det med att vi fick ritblock, så vi slipper skriva loggbok, YEEEESS!!!



Dagens...
... klädsel: Jeanskjol och randig tjocktröja
... smink: Det vanliga
... frisyr: Den vanliga lockiga
... låt: Monty Python  -  The Bright Side Of Life
... vill ha: Rakt hår
... saknad: Syrran
... roligaste: "Peta men inte röra" in action
... tråkigaste: Perry vet
... kramar: Youcef
... pussar: Inga idag nej
... TV-program: Har int kollat på TV idag
... köp: Inget
... godis: Inget
... lunch: Chiliconcarne
... kvällsmat: Raggmunkar och bacon
... träning: Gått från Amorinavägen
... läsning: Matteboken?
... nyttigaste: Majs, bönor
... "åh nej!": "Hon"
... citat: "Jag seeer dig" - Tess

Kommentarer
Postat av: Anna

DU VILL INTE HA RAKT HÅR!!! Jag blir ledsen när du säger så. ='(

2006-09-06 @ 21:03:34
Postat av: Systeryster

kan du skicka Monty Python - The Bright Side Of Life på msn sen??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback