Ojojoj

Jag ska aldrig mer ha en kille. Från och med nu ska jag satsa på tjejerna och den här gången är jag helt seriös.
Jag vet inte riktigt vad det va som hände men idag insåg jag iaf att killen jag gillat inte va så extremt underbar som jag tyckt. Det är inte så att jag tycker illa om honom, absolut inte! En jätterolig och trevlig kille som är perfekt att ha som kompis, men inget annat.
Och så såg jag ju Malin idag, så jävla snygg. Man blir helt knäsvag av att bara se henne. Men hon har ju bara utseendet, hon verkar ju rätt blåst och rösten klarar jag inte av. Men ohh så snygg!
Och Ellen, jag blir inte klok på människan. Eller snarare, jag blir inte klok på migsjälv. Ena dagen är jag helt anti-henne för hon röker och skär sig, vilket jag inte klarar av. Men nästa dag är jag helt "Åhh, Ellen!", kan inte sluta kolla på henne och det är Ellen hit och Ellen dit.
Och så har jag ju dejten med Ewe. Haha. Synd bara att hon är straight, haha närå. Jag lovar, Ewe, jag har inga sånna känslor för dej så du kan va lugn...
Och så såg jag en ny söt tjej idag, mer säger jag inte.
Se, jag behöver ingen kille. Jag ska börja lyssna på Fredrik och satsa på tjejerna för jag vill ju ha en tjej, det är bara det att det är svårare å hitta nån jag gillar som inte är straight.

Ringde sjukhuset idag så jag ska inte dit imorgon, vilket innebär att jag får göra mitt kemi-prov, yaay (eller kanske inte). Ska till sjukhuset nästa Onsdag istället...

Och på Tisdag kommer Anna, min käre syster, hem igen, YAAAY!! Saknar henne såå mkt!! Stannar till Söndagen? På Torsdagen ska hon och jag till IKEA på min dubbellunch, ska bli så trevligt så. Känns som det va år och dagar sen jag umgicks med henne.
Och så är det Höstlov snart. 40 dagar eller nått sånt har jag för mej att någon sa, kan det va sant? Då bär det av norrut till Skellefteå, Anna och tältsängen. Hoppas hon bjuder på mkt god mat, haha!


Dagens...
... klädsel: Kjol och tröja
... smink: Vanliga
... frisyr: Vanliga, tror lockarna är lite större idag dock.
... låt: Har jag lyssnat på musik idag?
... vill ha: Flickvän
... saknad: Syrran!!
... roligaste: Sebbes och min diskution under lunchen
... tråkigaste: Har jag ens haft tråkigt idag?
... kramar: Perry,Yousef, Fredrik, Linnea, Agnes & AKIINE
... pussar: Malin (in my dreams :P )
... TV-program:
... köp: Macka och mer
... godis: Mer?
... lunch: Korv, potatismos och grönsaker
... kvällsmat: Vet inte vad Pelle skulle laga
... träning: Gick till bussen
... läsning: Matteboken
... nyttigaste: Grönsakerna
... "åh nej!": Camilo, haha närå
... citat:↓
Jag: "Vi kom ju fram till att du tänder på äldre män"
Camilo: "Yeh, that's why I like you..."

Kommentarer
Postat av: Anna

Yää you go girl!! ;) Tjejer äger, visst gör vi? =P

2006-09-11 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback