Nyvaken

Dagens...
... klädsel: Mjukisbyxor och nattline (kanske borde byta om snart)
... smink: Inget än så länge
... frisyr: Morronfrilla (fast kl är 14.47)
... låt: Trams - Hear From You
... vill ha: Värme
... saknad: Syrran
... roligaste: Att jag kanske får träffa Ida sen
... tråkigaste: Munsår
... kramar: Har knappt träffat nån idag så inga
... pussar: Samma som ↑
... TV-program: Kollade lite på Rasten med bror min
... köp: Inget
... godis: Inget
... lunch: Raggmunkar
... kvällsmat: Vet inte än
... träning: Gått upp ur sängen?
... läsning: Jaadu
... nyttigaste: Mjölk
... "åh nej!": Munsåret som aldrig försvinner
... citat: ↓
Ida säger:
men vad läskigt.. jag har ju aldrig träffat nån av er förut

Joss. säger:
men vi är så snälla så

Ida säger:

känns tryggt att höra



Såå, fick aldrig träffa Ida :(  Men vi hade jättekul ändå!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, tror det är bättre om jag skriver om denna kväll typ imorrn....

Dagens...
... klädsel: Två par strumpbyxor, jeanskjol, linne, långärmad tröja och tjocktröja
... smink: Det vanliga
... frisyr: Lockigt
... låt: Di Leva
... vill ha: Nya T-Shirtar
... saknad: Syrran
... roligaste: Tess, ojojoj
... tråkigaste: Att Elin stack så fort
... kramar: Tess, Elin, Danni, Sofie
... pussar: Inga
... TV-program: Inget
... köp: Alkoläsker
... godis: Chips
... lunch: Raggmunkar
... kvällsmat: Potatisgratäng med skinka
... träning: Nästan sprang till tåget
... läsning: Jaadu
... nyttigaste: Morötterna i potatisgratängen
... "åh nej!": Simon
... citat: ↓
Tess: Gå på toa är ganska privat
Jag: Mhm, men ändå går vi båda två tillsammans nu
Tess: Jaa....joo...

Kommentarer
Postat av: Systeryster

vem är ida?

Postat av: Ida

Inte är det jag iaf...

2006-09-10 @ 18:32:20
URL: http://garmonboziiia.blogspot.com/
Postat av: Systeryster

är du säker?

2006-09-10 @ 18:42:55
URL: http://annamopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback