Nere

Känner mej fett nere idag...jag måste skaffa mej ett liv.

Aja, ska väl kanske konsentrera mej på dom positiva sakerna under dagen. Hade sovmorgon till kl 1, yaay.
Dans kl. 4. Alltid lika trevligt. Daniel (kanske han kan tänkas heta, är så dålig på namn...) va lättast att dansa med, när jag dansa med dom andra tappade jag bort mej helt. Och som vanligt efter dessa danser så får jag Tessans sätt att räkna på på hjärnan, haha.

Dagens...
... klädsel: Jeans och ny tröja
... smink: Vanliga
... frisyr: Vanliga
... låt: Shake That Ass
... vill ha: Fredag och tjejdans
... saknad: Ett liv
... roligaste: Dansen
... tråkigaste: 2timmars hål
... kramar: Linnea
... pussar: Ingen
... TV-program: Einar och Enar
... köp: Weinerbröd
... godis: Weinerbröd
... lunch: Åt frukost vid 12 så det ble ingen sån
... kvällsmat: Skolmat, hmm
... träning: Dans
... läsning: Du och jag, marie curie
... nyttigaste: Dans?
... "åh nej!": Det mesta
... citat: "Va? När borren kommer?" - Daniel

Kommentarer
Postat av: anna

vad för borr?? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback