Mysko dag

Vääääldigt mysko dag.

Åt lunch med min underbara Fredrik. Alltid kul att va med honom. Även fast han va väldigt uttråkad idag, haha.

Så, diskussionen med Sebbe. Jag överreagerar kanske, men det känns inte bra. Då va det kul, men jag vet mkt väl att jag har sagt för mkt. Men nej, så äckliga är inte killar. Hoppas inte han tog allt jag sa på för stort allvar, för jag är inte en särskilt allvarlig människa. Det jag sa om killar i allmänhet va till överdrift, och nej, jag är inte lesbisk. Tror jag, haha.

Så på väg till min ”dejt” med Ewe träffade jag tjejen jag har gillat nu lite från och till i över ett halvår. Såååå söt, man bara smälter. Och så genomsnäll och rolig.

Träffade även Mats mamma på väg in till stan. Hon är alltid så trevlig. Kändes mysko att träffa henne nu bara, har ju inte sett henne sen det tog slut med Mats.

Och så dejten. Ewe är ju Ewe, liten och söt, väldigt konstig och ohh så rolig. Nu har hon även börjat dansa sig fram på gatorna, haha. Och filmen, Bilar, såå bra. Alla borde se den, höll på å garva på mej på slutet.


 

Nu känner jag för att vara djup. Skriva något som är intressant och kanske betyder något. Men så duktig är jag inte på att skriva så jag ger upp redan nu. Men däremot ska jag skriva lite om vad som snurrar runt i mitt huvud just nu.

Hon, nämner inga namn för det kommer bara att bli fel då. Från början ville jag va kompis med henne för hon kände tjejen jag va intresserad av men istället föll jag för henne. Trodde jag kom över henne när jag träffade Mats, men gjorde jag verkligen det? När jag träffade henne i skolan strax efter det tagit slut så va det precis som innan jag lärde känna Mats. Inget överdrivet så att jag är värsta kär i henne, men jag gillar henne det gör jag verkligen. Har inbillat mej att jag gillar andra nu också. Eller inbillat ska jag väl inte säga för det vet jag inte om det är. Men jag har ju inte tänkt på dom på det sättet mer än några dagar. Ähh, skit samma.

Mamma. Hon mer eller mindre tjatar på mej att jag borde skaffa pojkvän. Kan jag inte få göra som jag själv vill eller? Jag vill ha tjej men jag har gett upp på att försöka få henne att förstå det. Men hon kan väl ge upp på killarna iaf. Som det känns nu kommer det ta ett bra tag innan jag släpar hem någon kille igen.



Dagens...
... klädsel: Jeans och Skjorta
... smink: Vanliga
... frisyr: Vanliga
... låt: Amy på H&M? haha
... vill ha: Henne
... saknad: Syrran
... roligaste: Diskussionen med Sebbe
... tråkigaste: Diskussionen med Sebbe, den va väl inte tråkig men onödig
... kramar: Freeeeeeeedrik, och Ewe
... pussar: Nope
... TV-program: Idol
... köp: Mat och godis
... godis: Chips
... lunch: Viltskav?  och grönsaker
... kvällsmat: McDonalds
... träning: Sprang till bussen
... läsning: Bisexuell
... nyttigaste: Grönsakerna
... "åh nej!": Diskussionen med Sebbe
... citat: ”Lastbil” - Adde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback