Köttbullar

Lunchen idag va såå kul. Åt med Christoffer, Bernt och Bergman. Sebbe och William va där ett tag också...
Christoffer kom fram till att han bara vill dricka öl och eftersom jag va nr3 på listan så ska jag få va med på sprittestet nu. yaaaay. haha.
Bergman kastade köttbullar över hela matsalen, försökte rpicka brödkorgen men missade varje gång.
Bernt sa åt mej å sluta göra konstiga miner och Bergman instämde eftersom han tyckte att det verkade som jag tyckte dom va konstiga då....vilket dom absolut inte är, nej nej.
Vi hade oss en liten tävling också. Dom andra vann. Dom reste inte på sig förns vi gjorde det. Attans bullar.
Dom tyckte jag skulle va med och städa burkar, men som tur va hade jag matte då...eller ja, det hade väl egentligen varit roligare att städa burkar men det tyckte jag inte innan mattelektionen började.

Dagens...
... klädsel: Kjol och trasiga strumpbyxor...dom blev det under dagen...
... smink: Vanliga
... frisyr: Vanliga
... låt: Shake That Ass
... vill ha: Mindre träningsvärk och hela strumpbyxor
... saknad: Jag vet inte riktigt, syrran är ju här nu...
... roligaste: Köttbullkastningen
... tråkigaste: Matten
... kramar: Fredrik, Agnes och Elias (han va länge sen jag träffade)
... pussar: Ingen
... TV-program: Idol
... köp: Nadaa
... godis: Chips
... lunch: Köttbullar
... kvällsmat: Laxsås och pasta
... träning: Gått?
... läsning: Nadaa
... nyttigaste: Tomater
... "åh nej!": Fredrik dissa mej under lunchen
... citat: "Tig kvinna!" - Jag och Fredrik till varann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback