Inget

Blev inget skrivet igår. Mamma va arg och jag va mitt inne i en diskution om hatbrott med Sebbe. Kan man bli mkt mer hetreo än så? Klart man kan, men hans åsikter bara skrek hetero, haha. Det va kul. Inte det att han hade dåliga åsikter, förstår att han tänker som han gör. Men jag som bi skulle aldrig kunna tänka så för det skulle kunna va en risk för mitt liv. Sen att jag aldrig riktigt blivit utsatt är en helt annan sak. Har fått jobbiga kommentarer från en människor som jag trodde va mina kompisar men annars har jag klarat mej finfint.
slutar om 4min så jag skriver inget mer nu. Blir förmodligen inget ikväll heller, för jag ska laga mat, städa och plugga matte + att mamma är sur på mig för hon tycker jag alltid sitter vid datorn. Hon tycker jag borde skaffa mej en pojkvän så kanske jag får nått annat att göra. Men jag vill inte ha nån kille, när ska hon fatta det? Jag tror hon förstår men vill inte erkänna det, tack för ditt stöd mamma.



Så TMS och ännu en lektion där vi inte gör nått.

Dagens...
... klädsel: Jeanskjol och grönt prickigt linne
... smink: Vanliga
... frisyr: Vanliga
... låt: Shake That Ass
... vill ha: Flickvän, nån som vet nån så säg bara till
... saknad: Syrran
... roligaste: Moderatbullar (och Vios knackning och vinkning)
... tråkigaste: Moderatbullar
... kramar: Yousef, Fredrik, Akiine och Viiiiio
... pussar: Nope
... TV-program: Sture, kanske? Nä, kommer itne ihåg
... köp: Endagsmatkort
... godis: Chips
... lunch: Pannkaka och grönsaker
... kvällsmat: Korvstråganoff
... träning: Gått runt massa med Fredrik (långpromenad i skolan)
... läsning: Bisexuell
... nyttigaste: Grönsakerna
... "åh nej!": Ännu en tråkig TMS-lektion
... citat: "Vad gör du? Skriver du upp dagens klädsel, smink och frisyr och allt??" - Sebbe


Så, uttråkad utråkad uttråkad.
Känns som jag borde skriva nått om Christoffer bara för att hålla på traditionerna men idag har jag inget att säga om honom. Iofs har jag ju redan nämnt han nu så då va det gjort.
Lektionen verkar sluta nu så jag ska väl bedra mej mot Kemin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback