IKEA mm

Så, syrran i sthlm. På min dubbellunch idag (dvs, efter den här lektionen) ska jag och min käre syster till tygaffär vid IKEA och kanske på IKEA också, beroende på vad vi hinner med.
Om vi hinner så ska jag försöka få Anna att svänga in på Stadium också, behöver mej en ny jacka. Har iofs en vår/höstjacka men den är så stor, gigantisk t o m, så det skulle bara se muppt ut till mina tajta jeans eller kjolen. Vilka problem jag har asså, haha.

Fick t o m lite träningsvärk efter gårdagens dans. Och så ska man dansa idag också. Måste lära mej å skaka på brösten (som jag knappt har några). Hur fan gör man det? Nån som kan lära mej? Båda Theresarna har försökt förklara men jag kan inte gör som dom säger att man ska göra.

Längtar tills den här lektionen (Cad) är över, vill bara va med syrran och äta något, är pisshungrig! Bara 30min kvar sen så ska jag köpa mej en macka i cafeterian och gå ut till bilen och åka till IKEA.



Va i skolan till 18 idag...sååå kul vi hade! T-dans. Snackade om bajs i påsar och gud vet vad. Dansade gjorde vi ju självklart också.
"Skaka, fem, sex, ut, ått".
Och så sa jag till Tessan att jag tycker om att kolla på hennes rumpa, haha. Don't ask.

Dagens...
... klädsel: Kjol tilsl vi skulle dansa, då blev det mjukisbyxor
... smink: Vanliga
... frisyr: Vanliga
... låt: La Luna?
... vill ha: mindre träningsvärk
... saknad: Jag vet inte riktigt, syrran är ju här nu...
... roligaste: Dansen i allmänhet
... tråkigaste: Hittade ingen tröja när jag va iväg med syrran
... kramar: Fredrik mfl
... pussar: ingen
... TV-program: Idol
... köp: Hamburgare
... godis: Inget
... lunch: Macka och hambrugare
... kvällsmat: Äppelkorv
... träning: Dans
... läsning: I väntan på liv
... nyttigaste: Dans
... "åh nej!": En del av dansen som aldrig gick att få till, men det va kul också
... citat: "Skaka, fem, sex, ut, ått" - Tessan

Kommentarer
Postat av: Therese

Dagens citat två dagar i rad ^^ haaha.
SÅ rolig är ja la ändå inte? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback