Grönan

Skrev inget igår för jag mådde inte så bra när jag kom hem. Så jag får helt enkelt skriva om det idag istället.
Dagens slutade inte så trevligt, ska inte gå in mer på det mer än att jag blev väldigt ledsen men allt är bra nu.

Så jag vaknade tiiidigt (typ halv 9), tog tåget 10.27...hmm...det här va ju väldigt intressant.

Jag, Sebbe, Christoffer, Max och Felix var på Grönalund. Hade askul.
Hmm, känner mej helt borta just nu...har CAD. Skriver ikväll istället så ska jag lägga upp lite bilder också. Tyvärr så raderade Sebbe den bästa bilden...fast då blev han skylldig mej en öl så lite bra va det kanske, eller nått.



Självklart ville dom börja åka radio-bilarna, en av väldigt få saker jag absolut inte åker. Men sen blev det bättre. Vi åkte katapulten/uppskjutet/whatever, bergodalbanan, flygande mattan mm. Vi spanade lite på rumpor, åt hamburgare, glass och Max ville dricka läsk med strössel, han fick inget strössel dock.

Hmm...det här va svårt att skriva om. Har ingen aning om vad jag ska skriva ricktigt så jag lägger upp lite bilder istället...

Max och Felix
Max och Felix lite trötta?

Sebbe
Sebbe med en glassked mellan bena.....hmm....haha

Christoffer
Så söt bild på Christoffer!

Christoffer och Max
Christoffer och Max

Christoffer, Max, Sebbe och Felix på Grönan
Allahopa (förutom jag som tog kortet dårå, hmm)

Christoffer
Christoffer

Sebbe
Sebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback