Galen

För att inte säga allt för mkt så är det en viss person som jag inte klarar av och som det känns nu vill jag aldrig har nått med den personen att göra, men eftersom jag är så feg som jag är så får det väl förbli som det är nu. Behöver väl inte göra nått större försök för att få kontakt med mänskan igen direkt hehe.

Menmen, till roligare grejer. Så det har gått en dag, folk verkar ta att jag klarade körkortsteorin med större lycka än mej faktiskt. Men jag har ju annat att tänka på ;) (Fredrik vet vad jag pratar om :P ) Men det är massa folk som har sprungit och kramat om mej idag och berättat hur lycklig dom är för min skull och hur stolta dom är över mej. Tyckte det va riktigt kul! Sånt gör mej glad :D

Och Fredrik gör mej så glad. Han är en sån person som man bara skiner upp av att se. En helt underbar person och en helt underbar kompis! Som idag när han såg mej bara hoppade han upp från där han satt och nästan sprang mot mej för han ville ha en kram och inte hade sett mej sen Onsdags. So cute.
Han är en sån person som är riktigt bra på å kramas. Det har vi snackat mkt om jag, Perry och Youcef på senaste tiden. Vilka som är bra på att kramas. Youcef är ju riktigt bra, vet inte om det finns nån som slår han. Möjligtvis Lisa. Perry blir bättre och bättre med åren, haha. Nä men nu är hon riktigt duktig på det. Fredrik är som sagt riktigt duktig också. Christoffer (ahh, jag nämnde honom igen :P ) har jag som för mej att han är riktigt duktig på det också, men det va rätt länge sen jag fick nån kram av honom. Mats hade sina dagar (haha, va dumt det lät). Ibland va det riktigt bra kramar ibland inte. Linnea (båda två) är riktigt bra på å kramas. Åhh, Vio är icke att förglömma! Och Ari också.

Längtar till höstlovet. Ska till Skellefteå och hälsa på syrran då. Såååå skoj! PartyParty hela veckan lång, hehe

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback