...

Idag har jag varit allmänt borta. Borde inte blivit bakis, för så mkt drack jag inte igår, men det blev jag visst lite ändå och åka till stan i flera timmar kanske inte va det bästa sättet att bota baksmällan på, men men kul hade vi iaf, både igår och idag.
Hittade inte nått jag letade efter men hittade mej en skjorta, den va fin. Tyckte inte alls den va på gränsen till kökshandduk som Perry sa, men men vi båda tyckte den va fin iaf.
Blev lite smått kär i tjejen i kassan på McDonalds, haha. Så jääävla snygg och söt å allt. Så står jag å typ stirrar på henne i väntan på mitt 6-pack, å drömmer mej bort så jag reagerar inte ens när hon räcker fram dom till mej. Va lite pinsamt men jag överlevde. Hon va lite smålik Heidi från Sugababes, som är min drömtjej.  Mmmm...finns ingen vackrare än Heidi.

Ajuste, måste komma ihåg å snacka med Ewe om när vi ska på våran "dejt". Funderar på nästa helg och hon sa ju att jag fick bestämma helt för hon inte hade nått liv, haha. Käre barn. Men vad finns det att se på bio nu då? Har nada koll.


Dagens...
... klädsel: Kjol och tröja
... smink: Vanliga
... frisyr: Vanliga
... låt: Nån Perry hade
... vill ha: Ny kjol och blått linne
... saknad: Syrran
... roligaste: Perrys dåliga humor
... tråkigaste: Hittade ingen kjol
... kramar: Perry
... pussar: nada
... TV-program: Har inte sett nån tv än
... köp: Skjorta
... godis: Nått Perry bjöd på
... lunch: McDonalds
... kvällsmat: Pizza och sallad
... träning: Gått från Kista
... läsning: Prislappar
... nyttigaste: Apelsinjuice
... "åh nej!": Ingen kjol och inget blått linne
... citat: "Goder afton,goder afton,välkommen var gäst!vi önskar eder alla,en fröjderfull fest! waaazzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?????? ... bra avslutning på sången" - Mona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback