CAD

Har Cad, och som vanligt sitter jag här helt uttråkad och fattar typ nada. Varför valde jag den här kursen för?
Men men sen har jag dubbellunch vilket är muchos nice och sen TMS där det iaf finns roligt folk att prata med och sen Kemi och jag har gjort läxan, yaay! Stor applåd för mej! hehe.

Tränade lite på tjej-dansen i morse, har nästan fått huvudrullningen att kännas bra, nu ska den bara se bra ut också, hmm...det är väl ett större problem...

Nu har jag iaf nästan förstått uppgiften på CADen...känner mej sååå duktig, hmm.

Dagens...
... klädsel: Jeans och randig tröja
... smink: Vanliga
... frisyr: Vanliga
... låt: La Luna
... vill ha: Fredag och tjejdans
... saknad: Cad-kunskaper
... roligaste: Sovmorgon
... tråkigaste: Städa
... kramar: Linnea och Agnes
... pussar: Linnea :P
... TV-program: Inget än så länge
... köp: Inget
... godis: Jordgubbskräm?
... lunch: Pannkakor
... kvällsmat: Bruna bönor och korv, mums12
... träning: Dans på rummet
... läsning: Inget, ska låna nya böcker imorrn
... nyttigaste: Dans?
... "åh nej!": Laga mat, diska, dammsuga halva huset, hjälpa brorsan med att städa toaletten och hänga tvätt
... citat: Christoffer babblar jämt om hur kul det ska bli med sprittest...
Jag: Snart kommer du göra så jag inte ens vill gå dit
Christoffer: Jag är tyst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback