Vika ut sig

Då ska man vika ut sig igen då... Eller ja, ta kort till framsidan till T-tidningen. Lite småkul sådär....eller ja, det va faktiskt riktigt skojj. Så missar jag både kemin och TMSen idag...trevligt trevligt. Volket innebär att jag endast har CAD idag och här sitter jag som vanligt å gör absolut ingenting...

Dagens...
... klädsel: Jeanskjol och ny grön söt t-shirt
... smink: inget än så länge...väntar till riktigta sminkningen idag
... frisyr: Vanliga lockiga igen
... låt: La luna
... vill ha: Körkort
... saknad: Systeryster
... roligaste: Uppkörning i Linköping den 30e okt
... tråkigaste: Min tid i uppsala blev upptagen och mina strumpbyxor gick sönder
... kramar: Fia
... pussar: Nää..
... TV-program: Lukas? eller va det igår...
... köp: Inget, ska hålla mej från sånt idag
... godis: Samma som köp
... lunch: Vet inte, men det skulel tydligen inte va pannkaka idag...chokerande
... kvällsmat: Rester?
... träning: Sprang till bussen
... läsning: Uppkörningstider
... nyttigaste: Ingen aning
... "åh nej!": Allt gick åt helvet i morse tills Linköping kom
... citat: "Tänk PORR!!" - Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback