Rekord

Jag är ju inte en sån person som sitter länge på prov men idag måste vart rekord. 2½timmars prov och jag går efter 35min....
Men men, det kändes som provet gick bra....trodde på IG innan...nu är det väl mer G-VG

Dagens...
... klädsel: "moget" som mamma kallade det här o dagen...hmm
... smink: Samma som vanlig fast lite annorlunda
... frisyr: Rakt och uppsatt
... låt: 3am - Busted
... vill ha: Körkort
... saknad: Systeryster
... roligaste: Mus och tangentbord fungerar igen
... tråkigaste: Körningen gick åt helvete idag
... kramar: Pelle
... pussar: Nää..
... TV-program: Ska väl kolla på bonde söker fru sen
... köp: Godis och t-shirt
... godis: kexchoklad och polly
... lunch: Fläsk med löksås
... kvällsmat: Korv och mackaroner
... träning: Pluggat?
... läsning: Kemiboken...
... nyttigaste: Hmm
... "åh nej!": Samma som tråkigaste
... citat: "Har du klippt dej?" - Sebbe (lät så kul...)
Fast Emils va väl den bästa: "Jag visste inte om uppsatsen...nu har du förstört mitt liv typ..."
eller mammas försök att förklara hur ouppmärksamma killar är:
Killen: Har du klippt dej?
Tjejen: Neej, jag har nya glasögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback