Klippt mej

Fick spontanryck i morse och ringde min frisör så nu har jag kort och rakt hår igen, yaaay!! Köpte mej en ny platttång också (så anna om du vill ha tillbaka min gamla så tar jag med en på lovet)...så istället för att vänta 1timma på att den ska bli varm så behöver jag vänta 1½minut...lite skillnad sådär, hehe

Sitter å snackar med Malin nu, så jag ska få spendera några dagar hos henne. Mkt trevligt!

Fick ju lite roliga reaktioner för mitt hår idag, en del (inga namn nämnda, men Christoffer va en av dom) kände inte ens igen mej. Men i övrigt va det istortsätt bara positiva reaktioner.

Dagens...
... klädsel: Jeanskjol och den "fula" t-shirten
... smink: Typ vanliga
... frisyr: "kort" och rakt
... låt: Nobodys wife
... vill ha: Körkort
... saknad: Systeryster
... roligaste: Spontanklippning, att Fredrik va här och vi i stan och att Mats faktiskt pratade med mej lite
... tråkigaste: Regnet som kunde ha förstört min frisyr, haha
... kramar: Massa folk....hmm..varför vill alla krama en när man har gjort en ganska stor förändring utseendemässigt?
... pussar: Nää..tror inte det
... TV-program: Idol
... köp: Plattång och sötsaker
... godis: Chips och vaniljbulle
... lunch: Schnitzel (som jag inte har nån aning om hur det stavas)
... kvällsmat: Tacos
... träning: Halvsprang till frissan
... läsning: Plattångs-info
... nyttigaste: Lärt mej kinesiska....eeehm....nej
... "åh nej!": Regn, regn och åter regn
... citat: Har två från Christoffer ↓
"(tog tag i Niklas axel) Du är okej...(paus....tittade på mej....paus...tog tag i min axel också)...Du är också okej...(paus)...Amen"
"Jag såg Ulriksson...och så Bergman, sen tänkte jag...'vem är det som sitter där?' innan jag såg att det va du..."

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag måste se ny bild på dig :O

P.S Schnitzel är rättstavat =D

2006-10-22 @ 04:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback