Jävla helvetes piss

Dagen som blev så extremt lyckad igår så kommer pappa å förstör den! Visst det va inte värsta stora grejen men det är alltid samma jävla sak så nu orkade jag inte längre. Mådde så piss att jag var tvungen och prata med nån på en gång så jag ringde Chrstoffer. Han fick mej att må mkt bättre ett tag, men när jag väl kände att jag va tvungen å sova så orkade jag inte längre, va länge sen jag somnade gråtandes senast. Skönt att han inte ska va hemma ikväll och förhoppningsvis ska jag ut imorrnkväll så då slipper jag honom då också, sen på söndag åker jag till Linköping och sen har jag fullt upp resten av lovet med massa olika middagar och hälsa på syrran i Skellefteå...Ska bli såååå skönt.



Dagens...
... klädsel: slapparkläder
... smink: Inget, tordde jag skulel gråta massa idag så palla sminka sig...
... frisyr: Plattat
... låt: Madonna (vad den nu heter)...fast den är hemsk och jag har bara hört Bernt sjunga den
... vill ha: Eller mer i desperat behov av....fast jag kan inte säga här vad det är...haha
... saknad: Syrran, om jag inte skulle till henne nästa vecka skulle jag passa på å ta livet av mej nu...okej, tack vare samtalet med Christoffer igår så kanske inte...
... roligaste: När TMSen va slut
... tråkigaste: Vart fett deppig
... kramar: Fredrik (alltid), Linnea (och nästan Christoffer?)
... pussar: nopes
... TV-program: idol antar jag
... köp: Weinerbröd
... godis: Samma som köp....
... lunch: Pasta och kyckling
... kvällsmat: Pizza
... träning: Gick från kummelby
... läsning: Syrrans blogg (annamopp.blogg.se)
... nyttigaste: Majs
... "åh nej!": Två brandalarm....fast rätt skönt, då vet man att dom faktiskt funkar.
... citat: "Emil kan strippa istället för mej...bra, då va det ordnat" - Bergman
Och så sa Christoffer nått om att hämta potatisar vid ett annat bord, vid maten som va riktigt skojj, men jag kommer inte ihåg exakt så jag kan inte citera det...

Kommentarer
Postat av: Systeryster

vad hände??

Postat av: Lillanna

Hur är läget eg? Du såg hyffsat nere ut igår eftermiddag.. :| Eller så var det bara som jag inbillade mig..

2006-10-27 @ 22:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback