Jävla helvetes Bexellmänska!!!

Blir så jävla förbannad! Varför ska jag bort för? "Det är inget personligt alls" Men va fan tror du jag bryr mej om det? Neej, så länge du tar bort mej så är jag förbannad oavsett anledning, han kunde fan ha sagt det i Måndags ordentligt så hade vi kunnat göra en ny bild. Men det hinner vi ju inte nu. Och jag fattar inte, jag ser itne mer utmanande ut än dom andra. Och jag ser defentitivt inte ut som "kom å ta mej".
Okej, det kanske löser sig. Efter mitt bölande så kan han inte ta bort mej helt, så ond kan han inte va. Fast jag får ha en fet jävla logga över benen och halva magen.
Så frågade jag honom, "Om det hade varit en kille som hade legat där, hade ni tagit bort honom då?" Han va tyst i 1min och sen kom svaret "Det har jag aldrig tänkt på förut". Ofta att dom skulle tagit bort honom, och han babbla om att jag inte får ligga där för vi ska göra så killar å tjejer är mer jämnställda, åt helvete med honom och hans jämnställdhet för den håller inte. Och så frågade jag Bosse om den också, han visste inte ens om att jag skulle bort...är det inte meningen att dom ska jobba tillsammans med censuren???!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback