Inte igen...

Dagen som började så bra. Varför va den tvungen att sluta såhär? Jag orkar inte. Okej, jag kände redan i morse att om nån småretar mej idag så kommer jag må piss resten av dagen. Men allt gick så bra. Jag fattade Matten, hade hål med Christoffer, köpte T-tröja, åt lunch med kul folk, hade cad som för en gångs skull va skojj, va med på Christoffer och Bergmans kemi (som iofs ettorna va jobbiga på), hela tiden hade jag skojj. Så kommer dansen som alltid brukar va skojj. Vissa delar va skojj, men själva dansen gick åt helvete och Sebbe småretade mej för att jag inte hade körkort och höll på å skulle dra i mej hela tiden. En dag som denna pallar jag inte det, men jag höll väl mej rätt bra. Men så kommer jag hem och allt blir åt helvete, jag pallar inte med dessa föräldrar. Blir förbannad på mej för att jag har fel tonläge när jag säger att bilen är upplåst när jag får frågan trotts att det lyser i bilen? Ååååh

Dagens...
... klädsel: Jeanskjol och grön söt t-shirt
... smink: Vanliga
... frisyr: Rakt
... låt: La luna
... vill ha: Körkort
... saknad: Systeryster
... roligaste: Kemin? haha njaa...
... tråkigaste: Bussresan hem från Sollentuna
... kramar: Fia och Akiine
... pussar: Nää..
... TV-program: Trälen, lite halvt
... köp: Macka
... godis: Njee
... lunch: Nån kyckling
... kvällsmat: Paj
... träning: Dans
... läsning: Matteboken
... nyttigaste: Dansen
... "åh nej!": Mamma
... citat: Kommer inte ihåg nått bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback