Igår

Igår blev mkt roligare än jag trodde det skulle bli. För istället för att va hemma med familjen och deras gäster och halvt om halvt sitta barnvakt åt barnen så gick jag ut med Wille, Blixt, Bergman, Emil mfl (vet inte riktigt vilka alla va, men men). Det enda tråkiga med det hela va att Bergman inte höll va han lovade, haha. Fast jag antar att jag skulle skämts rätt mkt nu efteråt för vad jag skulle gjort om han höll det så det kanske va bra ändå, hehe.

Igår kvälls...
... klädsel: Jeans och linne
... smink: Typ vanliga
... frisyr: Rakt
... låt: Stuck
... vill ha: Allt det Wille sa att han skulle bjuda på fast han inte gjorde...haha
... saknad: Vet inte om jag saknade så mkt då...
... roligaste: Det mesta, men stoppa ner jordnötter i Bergmans BH va väl rätt kul
... tråkigaste: Låååååång kö till tjejtoan som alltid
... kramar: Hmm...typ Blixt, Bergman och Emil
... pussar: Nää..
... TV-program: Inget
... köp: Öl och alkoläsker
... godis: Jordnötter
... träning: Gå?
... läsning: Kvitton tror jag jag läste nån gång
... nyttigaste: Hamburgare?
... "åh nej!": Ingen Stripp
... citat: "Jag ska strippa hemma men det är ju ingen som vill följa med..." - Bergman
Och så självklart alla Willes "Du kan stöta på Emil", "Du kan stöta på Peppe" och "Seeeee, hon stöter ju på dej" (mfl)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback