Igår

Igår va faktiskt ganska skojj. Forsmark. Jag blev än av dom utvalda vilket inte va så hemskt som jag trodde det kunde bli. Snacka massa med Malin. Hon är riktigt trevlig, kul att man har lärt känna henne. Vägen hem va trevligast, såååå skönt att sova. Vissa kolla på filmen, vissa sov. Vissa vet jag inte riktigt vad dom höll på med, men trevligt va det...

Så idag.
Försov mej. Kom till Kemin 40min försent. Och nu har vi TMS. Mkt jag hade att berätta där.

Dagens...
... klädsel: Kjol och ny tröja
... smink: Vanliga
... frisyr: Mer lugg tror jag...
... låt: La Luna
... vill ha: (ingen kommentar)
... saknad: Systeryster
... roligaste: Forsmark? Inte allt, men delar av det (fast det va ju igår...)
... tråkigaste: Kemi
... kramar: Ingen än
... pussar: Anna....typ...
... TV-program: Jenny och Jennifer
... köp: Nada
... godis: Choklad av Malin
... lunch: Potatisgratäng och grönsaker
... kvällsmat: Pizza tror jag vi skulle göra
... träning: Sprang till bussen
... läsning: Måste hyra en ny bok
... nyttigaste: Frukosten
... "åh nej!": Samma som "roligaste", fast dom andra delarna
... citat: "Vill du ha dina trosor nu?" - Jag till Malin när Sebbe stod bredvid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback