Höstlovet

Höstlovet kommer bli party party.
Först den sista okt ska jag hem till Ewe på förtidigt födelsedagsfirande. Hoppas jag kan ta bilen då så det är lätt att ta sig dit, måste ju ta mej hem på lätt sätt på kvällen så jag orkar upp och flyga dagen efter. Och har en känsla av att drickat kommer bestå av läsk och andra alkoholfria drycker, coh körkortet tar jag ju om mindre än 2veckor så det ska nog va lugnt. Det enda problemet som kan dyka upp skulle va att min kära mor eller far skulle behöva bilen just den kvällen eller att det inte finna några parkeringplatser där Ewe bor. Så det ska nog gå så bra så.
Sen ska jag ju till Skellefteå dagen efter. Ons-Tors lär det väl inte hända så extremt mkt mer än att jag får umgås med min käre syster (förutom när hon är i skolan) men sen lär vi väl dra till traversen på helgen?

Ska köpa jacka idag. Varken jag eller Sebbe kunde övertala Christoffer om cykeln, men men lite promenad har väl ingen dött av. Så, ska gå till Stinsen, förhoppningsvis har dom fått in min jacka i min storlek. Kan ju inte ha 38...varför ska jag va så liten för? Vill iaf kunna ha 36, S och minsta storleken på T-byxorna utan att det ska se dumt ut. Men nej jag har 34(ibland är det tom förstort och finns inte allt för ofta), XS (samma sak där...) och alla T-byxor va förstora... Okej, det av inte riktigt sant. Alla T-byxor va för långa, men jag tror dom minstaste minstaste (som dom inte hade beställt in) är för små i midjan. Men ska kolla med Bernt igen och prova dom minsta dom hade beställt in, kanske behöver dom ännu mindre ändå. Hade ju trotts allt mjukisbyxor under när jag provade igår.



Kommentarer
Postat av: Ewe

Oroa dig iaf inte för parkeringsplatser, du kan ta våran :P Vi har ingen bil ändå, men vi har en egen plats :)

2006-10-03 @ 12:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback