Helgen...

Pallar inte skriva så mkt nu så det får bli en "dagens..." fast "helgens..." istället...

Helgens...
... klädsel: Mest myskläder
... smink: Inget
... frisyr: Rätt mkt uppsatt
... låt: Biology - Girls Aloud
... vill ha: Körkort
... saknad: Systeryster
... roligaste: Kul att för en gångs skull bara spendera tid med far min, och vi bråkade inte en enda gång.
... tråkigaste: Missade bombningsfesten för jag skulle ta körkort som jag inte ens klarade av
... kramar: Pappa
... pussar: Nope...har ju bara umgåtts med pappa och hans kusin så...
... TV-program: Idol
... köp: Godis
... godis: Chips och Kexchoklad
... lunch: Olika
... kvällsmat: Olika
... träning: Övningskört
... läsning: Kemi och boken "hetero"
... nyttigaste: Nu har jag iaf provat på att köra upp
... "åh nej!": Inget körkort
... citat: När vi precis hade ätit upp lunchen...↓
Jag: Nu är jag mätt...
Bosse: Jaha...hur lång va du då?


Kommentarer
Postat av: Anna

Nooo poor Joss! =( Jag kan trösta dig med att du ändå har kommit jävligt långt om man jämför med mig. När Anna backar gråter barnen.

Andra gången gillt får det bli! =)

2006-10-17 @ 11:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback