Gosh

Så... då va man sjuk igen... Känner mej helt jävla borta. Har vart fett nere idag också. Pga lunch-sällskap, "ET" och den andra.
Tyckte det va riktigt kul dock att Andreas trodde jag va ihop med Fredrik. Men men, vet man inte att han är bög så är det väl inte så konstigt iofs.

Jag som verkligen skulle klara av att inte säga något till Christoffer den här gången men misslyckades som vanligt. Kändes dock inte lika hemskt den här gången som förra, kanske va för att han hade fel den här gången hehe.

Dagens...
... klädsel: Har bytt till myskläder nu...
... smink: Vanliga
... frisyr: Smålockigt
... låt: Ingen
... vill ha: Vi är 4st som vet
... saknad: Systeryster
... roligaste: Andreas trodde jag va ihop med Fredrik
... tråkigaste: Är typ sjuk
... kramar: Känner mej oälskad idag, men några fick jag iaf
... pussar: Nope
... TV-program: Harry och Harriet
... köp: Daim
... godis: Daim
... lunch: Kyckling
... kvällsmat: Rester
... träning: Sprang till bussen
... läsning: Hetero
... nyttigaste: Grönsaker
... "åh nej!": Sjuk
... citat: eeehm, har vart helt borta idag så jag har inte lyssnat på folk så mkt



Tycker jag har varit lite orättvis mot Mats i min blogg. Läst igenom lite och så hemskt va inte vårt förhållande. Det va ju bra ibland, det mesta va bra.
Had någon frågat mej för bara nån vecka sen hade jag inte brytt mej, men nu börjar jag störa mej på att han totalt ignorerar mej. Visst, jag fatta redan då att det inte skulle funka att vi va värsta bästa kompisarna, det vet jag inte om jag vill heller. Men han kan väl åtminstone kolla på mej och säga hej? Han va ju så noga med att säga att vi måste fortsätta va kompisar och nu är det han som ignorerar mej. Okej, lite får jag väl skylla migsjälv (om han har läst min blogg) men ändå, kan det va så svårt att bara säga hej? Maybe it is...

Aja, nu ska jag inte hänga upp mej på det här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback